Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v pondělí 23.11.2020 jsem firma poslala balík(č. NP9130083913C) na poštu. Z té doby dosud píše, že zásilka je v přepravě. Snažil jsem se kontaktovat s pobočkou, kde balík má být, ale oni udělají to samý co já, kouknou se na sledovací stránku a řeknou to, co už vím. Také jsem volal číslu, co se zabývá o doručení balíků a taky mi řekli, všechno co už vím. Chtěl bych vědět proč je doba doručení dlouhá a nebo co se děje s mým balíkem. Proč neexistuje jako u všech ostatních služeb(PPL, DPD atd.) odhadovaný den doručení? Chci vědět důvod co se děje s mojí zásilkou nebo vědět proč je taková dlouhá doba. Chtěl bych vědět kdyby mohla přijet a ne každou hodinu obnovovat sledovací stránku pošty s nadějí, že se něco stane.
Počítačová skříň Akyga AK995BK
Čekal bych od pošty aspoň nějakou informaci se zásilkou. Třeba stačí poslat na email, tel. číslo nebo na tu sledovací stránku, napsat důvod zdlouhavé doby. Odhadovaný den doručení, to by bylo asi nejlepší, co mohli udělat. Potom bych nemusel každý den a každou hodinu kontrolovat co se s ní děje
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.