Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46608Snaha zasílání neobjednaného zboží / Nezákonné nakládání s osobními údaji

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2020, před 4 lety

Tomáš Straka

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes odpoledne přišlo potvrzení nějaké objednávky
"330 VitaSolaris"

Objednávku jsem nevytvářel a nevím o co jde.

Hned jsem odeslal na e-mail info@naturamed.cz žádost o zrušení objednávky a smazání osobních údajů.

Číslo uvedené objednávky : 2011280883


Požadované řešení

Prosím o potvrzení zrušení objednávky a smazání osobních údajů. Toto zrušení, prosím zaslat do e-mailu na který mi přišlo potvrzení objednávky. Pokud mi něco přijde do schránky, nebudu na vlastní náklady vracet.
Číslo uvedené objednávky : 2011280883 (Tomáš Straka)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2020 06:18, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2020 13:02, před 4 lety

Vážený pane Strako,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost dne 30.11.2020 obdržela objednávku ročního balení produktu Vitamín D VitaSolaris, realizovanou prostřednictvím našich webových stránek. V našich obchodních podmínkách je uvedeno, že jakoukoliv objednávku může učinit osoba pouze osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem, tj. sama za sebe a na vlastní účet. Na základě Vašeho prohlášení, byla objednávka k dnešnímu dni vystornována. Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Informace Vám zasíláme také na Vaši emailovou adresu.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceutcals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2020 15:21, před 4 lety


Tomáš Straka

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, děkuji za rychlou reakci a vyřešení.

Zdraví
TS.