Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Před dvěma měsíci jsem si na prodejně v Olomouci zakoupil boty zn. Converse (1490,-). Po měsíci na obou špičkách těchto bílých bot vyteklo lepidlo. Reklamace byla po měsíci uznána a byly mi doručeny nové boty. Po 14 dnech se s nimi stalo to samé. To už jsem v "Navrhovaném způsobu reklamace" uvedl vrácení peněz, jelikož nechci aby se mi tato situace opakovala potřetí.
Jenže na prodejně mi opět (již potřetí) dali nové boty. Ty jsem odmítl s tím, že požaduji vrácení peněz. Bylo mi řečeno, že je to možné, ale že v pokladně nemají tolik peněz, ať se stavím večer.
Druhý den jsem se opět dostavil na prodejnu, kde mi opět řekli, že v pokladně není tolik peněz. Navrhli vrácení peněz převodem na bankovní účet.
To bylo dne 6.10.2014. Ještě nikdy jsem se nesetkal s převodem peněz, který by trval 9 dní.
Požaduji okamžitý převod 1490,- za uznanou reklamaci č. 400001740.
|
Tweet |
Při nesplněné jakosti při převzetí může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; až není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Primárně, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má tedy kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Nicméně pokud se poté subjekty dohodly, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy, jedná se o dohodu, která je odlišná od řešení, které nabízí zákon, ale i tak je taková dohoda závazná.
Dobrý den, pane Rozsívale,
Informace o Vaší stížnosti jsme obdrželi až koncem měsíce říjen. Dle informací z účtárny byla částka proplacena již 16.10.
Přeji příjemný den.
Za Shoebox CZ, s.r.o.
Ondřej Kohút
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.