Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer.Po štyroch mesiacoch nosenia topánok od Vás ich s poľutovaním musím vrátiť,keďže vnútorná stielka v topánkach sa začala trhať a oceľová špička na pravej topánke sa posunula,takže mi to spôsobuje neprimeraný tlak na chodidlo.Vzhľadom k tomu že po tak krátkom čase ich užívania niesú vhodné ani na bežné nosenie Vás preto prosím o vrátenie peňazí na účet z ktorého boli zaplatené.Za vybavenie mojej reklamácie Vám veľmi pekne ďakujem
"nezničiteľné topánky" army shoes
Vrátenie zaplatenej sumy
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle ustanovení § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu (k hierarchii nároků viz blíže § 2169 občanského zákoníku).
Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dnů ode dne, kdy spotřebitel reklamační nároky uplatnil (při případné přepravě zboží se lhůta staví). Není-li reklamace v této lhůtě vyřízena - tzn. zamítnuta nebo přijata, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve spojení s § 2002 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.