Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#46616Nedodaná výhra a nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2020, před 4 lety

Lenka Šťastná

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 08.10. 2020 jsem byla na Facebooku Alza.cz informována, že stejně jako další dva účastníci soutěže, jsem vyhrála elektrický zubní kartáček Philips. Byly po mě požadovány kontaktní údaje pro zaslání výhry, které jsem obratem zaslala na jejich mailovou adresu a bylo mi potvrzeno, že výhru brzy obdržím. Doposud jsem však výhru neobdržela a na zaslané maily s dotazy bohužel nikdo nereaguje.
Vím, že stejný problém měl i druhý výherce, který situaci řešit také přes vasestiznosti.cz a po dlouhém čekání uspěl a výhru tento týden obdržel.
Třetí výherce výhru obdržel bez urgence obratem.


Produkt

Philips Conicare Diamond Clean


Požadované řešení

Zaslání výhry, vysvětlení situace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 21:51, před 4 lety

Výhru ze hry není možné v daném případě vymáhat dle § 2874 občanského zákoníku (jedné se o tzv. naturální obligaci). Pokud hra souvisela s nabízením výrobků společnosti a společnost by výhru neudělila nebo by neudělila za výhru odpovídající náhradu, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.12.2020 20:56, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za reakci a poprosím Vás o doplnění referenčních údajů, tj. čísla objednávky nebo faktury. Následně budeme moci celou záležitost blíže prověřit.

Děkuji, Dita, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2020 06:06, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost doplnit referenční údaj za účelem řešení věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.12.2020 08:02, před 4 lety


Lenka Šťastná

Dobrý den,

děkuji za Vaši reakci. Jelikož se nejedná o koupi ani objednávku produktu, nemohu zaslat požadované dokumenty. Jedná se o výhru ve soutěži pořádanou Vaši společností Alza.cz a.s. na facebookovém profilu. Přikládám tedy screenshot obrazovky soutěže s informování ze strany Alzy.cz ohledně mé výhry.

Předem děkuji za prověření.
S přáním pěkného dne, Lenka Šťastná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2020 21:50, před 4 lety

Dobrý den, dle zjištění bližších informací byla výhra zaslána spolu s objednávkou na výdejní místo do Zásilkovny, kde si ji paní Šťastná dle sledování zásilky převzala dne 7.12.2020. V případě, že by tomu tak nebylo prosím, aby se paní Šťastná na mne obrátila zde: https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s odkazem na tuto stížnost. Ihned vše potřebné prověříme a dále budeme řešit s dopravcem. Nicméně však pevně věřím, že je již vše v pořádku. Přeji hezký zbytek dne, Andrea, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2020 18:11, před 4 lety


Lenka Šťastná

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

potvrzuji převzetí zaslané výhry.
Jsem opravdu ráda, že se po dlouhém čekání podařilo vše vyřešit a výhry jsem se dočkala.

Mnohokrát děkuji za ochotu a pomoc při řešení mého problému.