Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
dne 08.10. 2020 jsem byla na Facebooku Alza.cz informována, že stejně jako další dva účastníci soutěže, jsem vyhrála elektrický zubní kartáček Philips. Byly po mě požadovány kontaktní údaje pro zaslání výhry, které jsem obratem zaslala na jejich mailovou adresu a bylo mi potvrzeno, že výhru brzy obdržím. Doposud jsem však výhru neobdržela a na zaslané maily s dotazy bohužel nikdo nereaguje.
Vím, že stejný problém měl i druhý výherce, který situaci řešit také přes vasestiznosti.cz a po dlouhém čekání uspěl a výhru tento týden obdržel.
Třetí výherce výhru obdržel bez urgence obratem.
Philips Conicare Diamond Clean
Zaslání výhry, vysvětlení situace
|
Tweet |
Výhru ze hry není možné v daném případě vymáhat dle § 2874 občanského zákoníku (jedné se o tzv. naturální obligaci). Pokud hra souvisela s nabízením výrobků společnosti a společnost by výhru neudělila nebo by neudělila za výhru odpovídající náhradu, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
děkuji za reakci a poprosím Vás o doplnění referenčních údajů, tj. čísla objednávky nebo faktury. Následně budeme moci celou záležitost blíže prověřit.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost doplnit referenční údaj za účelem řešení věci.
Dobrý den,
děkuji za Vaši reakci. Jelikož se nejedná o koupi ani objednávku produktu, nemohu zaslat požadované dokumenty. Jedná se o výhru ve soutěži pořádanou Vaši společností Alza.cz a.s. na facebookovém profilu. Přikládám tedy screenshot obrazovky soutěže s informování ze strany Alzy.cz ohledně mé výhry.
Předem děkuji za prověření.
S přáním pěkného dne, Lenka Šťastná.
Dobrý den, dle zjištění bližších informací byla výhra zaslána spolu s objednávkou na výdejní místo do Zásilkovny, kde si ji paní Šťastná dle sledování zásilky převzala dne 7.12.2020. V případě, že by tomu tak nebylo prosím, aby se paní Šťastná na mne obrátila zde: https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s odkazem na tuto stížnost. Ihned vše potřebné prověříme a dále budeme řešit s dopravcem. Nicméně však pevně věřím, že je již vše v pořádku. Přeji hezký zbytek dne, Andrea, péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
potvrzuji převzetí zaslané výhry.
Jsem opravdu ráda, že se po dlouhém čekání podařilo vše vyřešit a výhry jsem se dočkala.
Mnohokrát děkuji za ochotu a pomoc při řešení mého problému.