Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
30.11.2020 jsem v Bille Uhříněves (ul. Ke Kříži) zakoupila jedny cherry rajčata v rámci velkého nákupu (nad 1000 Kč). Až doma při vybalování nákupu jsem zjistila, že mi pokladní namarkovala rajčata 4x místo jednou. Bohužel větší problém je, že spodek kelímku byl plný plesnivých rajčat a nějaké žluté tekutiny. Všechna rajčátka jsou na omak příliš měkká, důlkatá a napadena plísní.
Toto už je druhá nejakost u této konkrétní prodejny. Minule jsem zakoupila pytlík červených cibulí. Polovina z nich byla shnilá. Bohužel jsem si neschovala účtenku.
česká farma rajčata cherry, č.k. 8595234702162
Žádám o vrácení peněz nebo poukázku ve stejné výši.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Ohledně chybného zaúčtování platí, že částka, která byla zaúčtována neoprávněně, je bezdůvodným obohacením na straně společnosti. Společnost je povinna takové bezdůvodné obohacení vydat. V této situaci je ovšem třeba ho namítat neprodleně při přebírání zboží, ideálně tedy ještě v provozovně prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.