Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#46624Úhrada 1.021,- Kč dne 23.10.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2020, před 4 lety

Ivana Vyskočilová

Znění stížnosti

dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem do dnešního dne neobdržela objednané zboží, které jsem uhradila dne 23.10.2020 na Váš účet 43-7798920237/0100 ve výši 1.021,- Kč pod v.s. 163068534 s označením HD2E-PHVL-JC8Z, žádám o sdělení, které firmě byly peníze doručeny s kontaktem na majitele, abych mohla podat žádost o zrušení objednávky a vrácení uhrazené částky. Děkuji za odpověď. Vyskočilová Ivana.


Požadované řešení

sdělení firmy, které byla převedena mnou uhrazená částka 1.021,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2020 06:06, před 4 lety

V tomto případě stížnost přeřazujeme rovnou na společnost a žádáme ji o reakci na dotaz spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.12.2020 08:32, před 4 lety

Dobrý den,
společnost ComGate je provozovatel platební brány, přes kterou byla platba uskutečněna ve prospěch daného e-shopu.
Pokud nevíte, kde jste platbu provedla, můžeme Vám pomoci s dohledáním platby. Případně se prosím obraťte na na naší zákaznickou linku: Telefon: 228 229 582 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) nebo přímo na konkrétního prodejce, u kterého jste provedla nákup a u kterého reklamujete. Hezký den, tým ComGate payments.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 14:47, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 11:51, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.