Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem do dnešního dne neobdržela objednané zboží, které jsem uhradila dne 23.10.2020 na Váš účet 43-7798920237/0100 ve výši 1.021,- Kč pod v.s. 163068534 s označením HD2E-PHVL-JC8Z, žádám o sdělení, které firmě byly peníze doručeny s kontaktem na majitele, abych mohla podat žádost o zrušení objednávky a vrácení uhrazené částky. Děkuji za odpověď. Vyskočilová Ivana.
sdělení firmy, které byla převedena mnou uhrazená částka 1.021,- Kč.
|
Tweet |
V tomto případě stížnost přeřazujeme rovnou na společnost a žádáme ji o reakci na dotaz spotřebitelky.
Dobrý den,
společnost ComGate je provozovatel platební brány, přes kterou byla platba uskutečněna ve prospěch daného e-shopu.
Pokud nevíte, kde jste platbu provedla, můžeme Vám pomoci s dohledáním platby. Případně se prosím obraťte na na naší zákaznickou linku: Telefon: 228 229 582 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) nebo přímo na konkrétního prodejce, u kterého jste provedla nákup a u kterého reklamujete. Hezký den, tým ComGate payments.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.