Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Firma Easywashing (MYLANO) mi poslala složenku k uhrazení částky 199,- + 59,- poplatek z prodlení.
Žádné zboží mi dodáno nebylo.
V přiloženém dopise není hlavička firmy, žádný podpis kdo to vyřizoval a telefonní číslo, které zde udávají to nikdo nebere (227 191 219).
Datum vystavení faktury: 17.09.2020
Datum splatnosti: 24.10.2020
Datum tisku . 17.10.2020
A dopis mi přišel dne 30.11.2020
Číslo faktury by mělo být 18298208 a číslo předplatného by mělo být 829889.
netuším o co by mělo jít.
nevím na koho se mám obrátit, aby se ta to záležitost vyřešila.
Odmítám cokoliv platit. Žádné zboží mi doručeno nebylo. A zřejmě ukončit předplatné i když netuším o co jde.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek mezi ním a podnikatelem nikdy neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Pro úplnost a lepší orientaci uvádíme, že společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko.
Nepodaří-li se spor se společností Westerfield Int. AG vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.