Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46633Nedodané zboží a upomínka s poplatkem za prodlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2020, před 4 lety

Jana Pokstefelová

Znění stížnosti

Firma Easywashing (MYLANO) mi poslala složenku k uhrazení částky 199,- + 59,- poplatek z prodlení.
Žádné zboží mi dodáno nebylo.
V přiloženém dopise není hlavička firmy, žádný podpis kdo to vyřizoval a telefonní číslo, které zde udávají to nikdo nebere (227 191 219).
Datum vystavení faktury: 17.09.2020
Datum splatnosti: 24.10.2020
Datum tisku . 17.10.2020
A dopis mi přišel dne 30.11.2020
Číslo faktury by mělo být 18298208 a číslo předplatného by mělo být 829889.
netuším o co by mělo jít.
nevím na koho se mám obrátit, aby se ta to záležitost vyřešila.


Požadované řešení

Odmítám cokoliv platit. Žádné zboží mi doručeno nebylo. A zřejmě ukončit předplatné i když netuším o co jde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 09:53, před 4 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek mezi ním a podnikatelem nikdy neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pro úplnost a lepší orientaci uvádíme, že společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko.

Nepodaří-li se spor se společností Westerfield Int. AG vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 20:21, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.