Společnost


TIMURAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46635Nezaslali potvrzení o zaplacení, neumi česky, jezdí si kdy chtějí a neumí ani vadu opravit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2020, před 4 lety

Magdaléna Malá

Znění stížnosti

Zaplatila jsem penize a doklad dodnes nemám, nemohu si tedy nechat o majitelky bytu peníze proplatit. Opravář zavolal 30 minut předem že přijede, žádné slušné chování, všechno Ukrajinci, není jim ani rozumět. Strávil u nás doma 4 hodiny, aby nás zkasiroval a pak řekl, že to nelze opravit a ať si koupíme nový spotřebič. Jiny opravář to bez problémů za pakatel opravil. Firmu považuji za nesolidni. Pozor, nebrat.


Produkt

Nesolidni.


Požadované řešení

Obratem zaslat potvrzení o platbě. Opakovaně jsem prosila, bohužel, samé výmluvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 12:31, před 4 lety

Oprava je provedením díla ve smyslu § 2587 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nebylo-li dílo řádně provedeno může spotřebitel (tj. objednatel) uplatnit vůči podnikateli (tj. zhotoviteli) nároky z vadného plnění.

Tyto nároky se dle § 2615 odst. 2 občanského zákoníku řídí ustanovením o kupní smlouvě, ve vztahu podnikatele a spotřebitele tedy § 2169 občanského zákoníku. Spotřebitel má proto nárok na provedení opravy znovu, řádně a bezplatně (oprava díla), a není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Odstoupením smlouvy se v tomto případě rozumí povinnost zhotovitele vrátit objednateli veškeré náklady, které v souvislost i s vadně provedeným dílem obdržel. Rovněž může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Podnikatel je povinen dle § 16 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, vystavit doklad o zaplacení služby (zde provedení díla), pokud jej o to spotřebitel požádá. Nevystaví-li tento doklad, dopouští se přestupku ve smyslu § 24 odst. 7 písm. q) téhož zákona.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 19:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.