Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30. 11. 2020 byly z pošty v Klatovech - Nádražní 89 - zaslány peníze formou poste restante. Paní či slečna tvrdila, že do hodinky je možno si peníze vyzvednout na poště ve Frenštátu pod Radhoštěm, kam byly ony peníze zaslány. Cca dvě hodiny po odeslání jsem na poštu šla a peníze tam nebyly. Dne 1. 12. 2020 jsem na poště strávila přes čtyřicet minut, opět bez úspěchu. Paní za přepážkou volala na danou poštu, tam ji řekli, že během chvíle zavolají, ale neozvali se. Tak jsem volala sama a paní to údajně založila a proto to nebylo odesláno. Samozřejmě ani dnes telegrafická zásilka nedorazí. Myslím, že přes sto korun za zaslání je vcelku dost na to, aby se takové věci nestávaly. Maximální doba je údajně 24 hodin. Zaměstnankyně české pošty v Klatovech prý zařídí, aby zásilka přišla zítra (2. 12. 2020). Chci, aby někdo zkontroloval, zda mají všichni zaměstnanci řádné vzdělání a zaškolení pro práci na poště. Jsem pracující člověk a nemám čas a ani náladu denně chodit na poštu kvůli neschopnosti zaměstnanců.
Poste restante
Jako řešení vidím zaslání peněz, částka sice není vysoká (700,-) plus peníze, které se za zaslání daly, což je 107,-. Peníze v dobu, v kterou mají, proto požaduji spolu s penězi i částku za zaslání. Jelikož kdoví, zda daná telegrafická zásilka zítra přijde, že ano. Děkuji.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Kromě toho může spotřebitel žádat náhradu škody, vznikla-li mu porušením smluvní povinnosti ze strany státního podniku. Avšak upozorňujeme, že dle § 1925 občanského zákoníku platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. v reklamačním řízení), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu (tj. např. z titulu náhrady škody).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.