Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na slevomatu jsme zakoupili voucher na pobyt ve sklípku. Za celý rok 2020 se nám nepodařilo pobyt uskutečnit. Objednávali a rušili jsme ho několikrát. Komunikovala jsem přímo s dodavatelem služby - majitelem sklípku a teď na konci roku po něm chtěla peníze zpět. Majitel sklípku mi sdělil, že od Slevomatu nedostal zaplaceno, a že mám peníze požadovat tam. Požádala jsem tedy o vrácení peněz Slevomat. Žádost byla kladně vyřízena, ale místo peněz nám byly na účet Slevomatu připsány kredity, které můžeme využít pouze na nákup na Slevomatu. Má na toto prodejce právo? Přece jsme platili normálními penězi, proto bych také ráda dostala zpět peníze.
vrácení voucheru na Slevomatu
Místo kreditu chci zpět své peníze.
|
Tweet |
Bylo-li původní plnění spotřebitele poskytnuto v peněžních prostředcích, a následně vznikl nárok na vrácení tohoto plnění, kterému bylo vyhověno, má spotřebitel nárok na vydání tohoto plnění zpět ve stejné formě, v jaké ho poskytl. Jinými slovy, poskytnutí voucheru nebo kreditu je možné jen tehdy, bylo-li v této formě poskytnuto původní plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Krásný den, paní Žitníková,
již jsme se společně spojily a situaci jsme společně s Vaší dcerou dořešily. Věřím, že je nyní vše v pořádku.
Přeji krásný den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.