Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46643Zasilka nebyla dodana a bezduvodne poslana zpet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2020, před 4 lety

Helena Art

Znění stížnosti

12.11.2020 Sen poslana balik do Ostrava 17.11.tam byl jenze nebyl dorucen a ani nebylo vypsano adresatovi ze Balik ma na Depu k vyzvednuti a byl vracen spet. Ja sem zap.30€za Zasilka a dalsich 20€a bych Bali dostala zpet?Doklady mám vsechny jenom se vymlouvaji.ja uz urcite tuto Firmu nepouziju a ani nedoporucim.Je smztne kdyz v teto dobe kdyz nekdo ceka na dulezitou vec a takova spatna Firma to dostane k doruceni.Ja taki pracuji o svatcich ale presto kazdy sme sami volili kdyz pracujeme pro Lidi Proto musime svou praci vykonavat zotpovedne.S pozdravem


Požadované řešení

Buhuzel sem to musela reist jinak


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2020 11:42, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.