Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46645Neplnění pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2020, před 4 lety

Tomáš Bachan

Znění stížnosti

Klient ČPP mi způsobil škodu,když mne vytlačil ze silnice při předjíždění.Při dodání všéch dokumentů/některých i nestandartně požadovaných/mi bylo sděleno,že škoda se uzavírá bez pojistného plnění,že jsem dostatečně prokázal dopravní nehodu i přes jednoznačně přidaný podpis a větou o souhlasu s nehodou ze strany viníka.Policie byla volána,ale nepřijela,jen sdělila,že vrámci koronavirových opatření nepojede k jednoduché nehodě a navíc nedosahuje dle popisu nehody policistovi stanovených škod či újmy na zdraví,aby přijeli.U této pojišťvny to ovšem není první případ,který řeším,ale toto už je do nebe volající.Mám údajně kontaktovat jejich klienta,aby mi škodu uhradil na přímo-tedy nevím proč povinné ručení hradí,když v případě problému má pojišťovna problém za klienta uhradit škodu.Prosím tedy o zdárné vyřeěení problému.

Děkuji Tomáš Bachan


Produkt

Ayudi A6,ALLROAD


Požadované řešení

Výplata pojistného plnění dle stanov terénního technika pojišťovny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2020 11:30, před 4 lety

Pojišťovna má ze zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla povinnost nahradit poškozenému škodu způsobenou provozem vozidla uvedeného v pojistné smlouvě. Za škodu se považuje újma vzniklá poškozením věci a ušlý zisk. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.

Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.

Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.