Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Klient ČPP mi způsobil škodu,když mne vytlačil ze silnice při předjíždění.Při dodání všéch dokumentů/některých i nestandartně požadovaných/mi bylo sděleno,že škoda se uzavírá bez pojistného plnění,že jsem dostatečně prokázal dopravní nehodu i přes jednoznačně přidaný podpis a větou o souhlasu s nehodou ze strany viníka.Policie byla volána,ale nepřijela,jen sdělila,že vrámci koronavirových opatření nepojede k jednoduché nehodě a navíc nedosahuje dle popisu nehody policistovi stanovených škod či újmy na zdraví,aby přijeli.U této pojišťvny to ovšem není první případ,který řeším,ale toto už je do nebe volající.Mám údajně kontaktovat jejich klienta,aby mi škodu uhradil na přímo-tedy nevím proč povinné ručení hradí,když v případě problému má pojišťovna problém za klienta uhradit škodu.Prosím tedy o zdárné vyřeěení problému.
Děkuji Tomáš Bachan
Ayudi A6,ALLROAD
Výplata pojistného plnění dle stanov terénního technika pojišťovny.
|
Tweet |
Pojišťovna má ze zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla povinnost nahradit poškozenému škodu způsobenou provozem vozidla uvedeného v pojistné smlouvě. Za škodu se považuje újma vzniklá poškozením věci a ušlý zisk. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.
Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.