Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na narozeniny během "koronového listopadu" dostanu dárkové vouchery v hodnotě 3tis korun. NEJEN že tyto poukazy nemohu uplatnit na e-shopu (protože tam můžete platit pouze hotově nebo kartou) ale nemůžu si zboží ani "zabookovat na prodejnu" protože není na žádné prodejně skladem. Absolutní bordel, zmatek a neprofesionalita. Na co v tomto případě vůbec dárkové poukazy prodávají?!
adidas CORE18 RN PNT CE9060 / VANS MN DOHENY VN0A3MTFIB81 / VANS UA CLASSIC SLIP-ON VN000EYEBPJ1 /
Reakce je jasná, za peníze byly zakoupeny vouchery, takže by snad mělo být naprosto jasné a automatické, aby tyto vouchery šly použít na e-shop! a když už ne, kontaktovat telefonicky a domluvit vyřízení zásilky na některé z kamenných prodejen, místo dalšího erroru. // Zároveň uplatňuji slevový kód "BF25CZ "
Nemám zájem o žádné kompenzační slevy bonusy apod.
Mám zájem pouze o zboží, které mám vybrané za šeky, jež má rodina zaplatila.
adidas CORE18 RN PNT CE9060 // Velikost M a L
VANS MN DOHENY VN0A3MTFIB81 // Velikost 44
VANS UA CLASSIC SLIP-ON VN000EYEBPJ1 // Velikost 44
|
Tweet |
Jelikož způsob uplatnění dárkových poukazů se řídí primárně smluvním ujednáním mezi stranami (zpravidla obchodními podmínkami společnosti), přeřazujeme stížnost rovnou na společnost, aby měla možnost se k případu vyjádřit.
Pouze doplňujeme, že podmínky uplatnění slevových poukazů nesmí být diskriminační a nesmí spotřebitele zbavit možnosti poukaz uplatnit, resp. mu toto uplatnění ztížit. Z našeho pohledu neexistuje relevantní důvod k tomu, aby v době uzavření kamenných provozoven nebylo možné poukazy uplatnit jinou cestou. Odůvodnitelný je podle nás tento postup ve chvíli, kdy je poukazům prodloužena doba platnosti o dobu uzavření kamenné provozovny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.