Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Bazos.sk hrá špinavú s inzerujúcimi. Kým niektorí môžu inzerovať ,,nepovolené,, tak iní zostanú nepríjemne prekvapení, že sa im stratia všetky inzeráty, hoci aj s detským oblečením, zablokujú účet a koniec.
Dnes mi boli bez varovania, alebo upozornenia zmazané všetky inzeráty. Keby aspoň ten jeden, ale všetko a hneď. Inzerujem knihy, oblečenie, domáce potreby... Len som pridala otcovi inzerát na jablkovicu a hned problém.
A pritom tam 15 ľudí veselo inzeruje niekolko týždnov to iste. Ihned som písala na email podpora@bazos.sk a dostala som odpoved, že tie inzeráty mam označiť ako nekorektné.
Ale to nie je moja práca....samozrejme, že som to ale spravila a tie inzeráty tam všetky sú.
Prečo identický inzerát môže niekolko mesiacov bez postihu figurovať na bazosi a druhému zablokujú prístup.
Som z bazosa znechutená a smutná
práve mi zmazali inzerát s knihami. Mala som tak uvedenú cenu pre každu jednu, meno autora, názov knihy, fotky.... vraj neakceptovateľné a mám inzerovať konkrétnu vec. Tisíce ludí predáva mix kníh naraz a nie je problém.
Dalej mi nechcu pridať inzerát na detské topánky. NIekoľkokrát som ho pridala, prišiel mi potvrdzujúci mail o prijatí a na stránke sa nič nezobrazilo. Rovnako tak nemôžem pridať ani zapekacie misy. Stále mi chodí, že inzerát pridaný a nič.
Podpora@bazos mi neodpovedá na správy a mám pocit, že to robia zámerne
odblokovaie môjho telefónneho čísla, aby som mohla inzerovať 0944/791 467
pridanie všetkých mojich inzerátov, ktoré mi zmazali (knihy, kávovar, detské topánky,zapekacia misa, audio rekordér)
(nevhodný inzerát o predaji domácej jablkovice nemusia)
žiadam okamžité zmazanie všetkých ostatných inzerátov propagujúcich alkohol, aby boli vymazané.... všetky linky som im poslala na mail, všetky som označila ako nevhodné a pridala som negatívne hodnotenie.
|
Tweet |
Byla-li služba poskytnuta úplatně, platí, že pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně zprovozněna, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc mazat zveřejněný inzerát.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.