Společnost


Nexaura s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4665Podvodný eshop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2014, před 10 lety

Markéta Smékalová

Znění stížnosti

Na internetových stránkách www.parfemyzapolovinu.cz jsem zakoupila dva parfémy značky s tím,že na stránkách uváděli, že sou to zaručené originály. Zboží přišlo na dobírku a po překontrolování jsem zjistila, že mi byl jeden parfém zaměněn za jiný a navíc se nejedná o originál, ale padělek, který nevydrží vonět tak dlouho jako originální parfém.
Ihned jsem kontaktovala prodejce telefonicky i emailem, ale bohužel prodejce nereaguje. Nemám žádné vyjádření ani zpětnou vazbu.


Požadované řešení

Zboží jsem původně chtěla jen vyměnit za správné, ale po vyzkoušení parfému, kdy bylo zjištěno, že zboží neodpovídá nabídce, bych ráda vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2014 14:55, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit odstoupení od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet. Odstoupení lze uplatnit ve lhůtě 14 dnů od převzetí výrobku. Prodávající je poté povinen vrátit spotřebiteli zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Uvede-li spotřebitel v odstoupení tzv. nesplněnou jakost při převzetí, může požadovat i úhrazení poštovného za cestu zboží zpět k prodejci.
V případě, že uplyne lhůta pro odstoupení, může spotřebitel uplanit reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s § 2169 občaského zákoníku. V takovém případě má nárok na výměnu za nový výrobek, který je v souladu s jakostí uvedenou v kupní smlouvě (tedy s popisem produktu na internetových stránkách prodejce). Pokud to není možné, má právo na odstoupení od smlouvy – tedy na vrácení peněz. Nevyřídí-li reklamaci v zákonné 30 denní lhůtě, jedná se o podstatné porušení smlouvy a lze na prodejce podat podnět České obchodní inspekci pro nevyřízení reklamace. Pokud jste si jisti, že vám byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 15:14, před 10 lety

Společnost Nexaura s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.