Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si bundu, Jarní/Podzimní dámská bunda FLOWER, Barva: WHITE, Velikost: L,
Po zhruba dvou měsících mi přišla a zjistila jsem že velikost L je velikosti S i když to bylo L.Poslala jsem jim zprávu ,že to chci vyměnit za větší nebo vrátit peníze.
Odpověď byla že bude lepší když to někomu prodám, protože zboží je od dodavatele ze zahraničí a poslat ho zpět jen kvůli výměně velikostí by se mě neskutečně prodražilo a trvalo by to opět velice dlouho. Napsala jsem jim, že nevím komu a že oni jsou šikovnější tak ať to prodají sami. Asi se urazili a od té doby nekomunikují. Napsala jsem jim že to posílám doporučeně na adresu firmy uvedenou na jejich webu a i reklamačním protokolu a jestli ta adresa je správná. Neodpověděli mi a zásilka se mi vrátila zpět, na uvedené adrese neznámý. Firma nekomunikuje. Cena zboží 649 Kč plus.
Jarní/Podzimní dámská bunda FLOWER Barva: WHITE, Velikost: L,
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.