Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na sledování zásilek jsem viděla že zboží bylo předáno kuryrovi a že mi bude doručeno DNES 2.12.2020.. Výmluvy jak jsou přetížený a že moji zásilku když jsem jim řekla číslo zásilky tak prý jí "nevidí". Podala jsem stížnost na mall.cz kde jsem si objednala luxusní brýle Fendi za opravdu dobrou cenu a těšila se na ně. Dopravce velmi arogantní. Chtěl " Referenční " Číslo který mi in time neukazuje. A ani po nadiktovani všech mých osobních údajů včetně čísla objednávky tak prý, nic takového nemají v doručování. Doufám že zásilku dostanu. Objednávali jsme s kamarádkou ve stejný den 30.11. a oběma nám ukázalo na sledování zásilek doručení 2.12. Ani jedna zboží nemáme ani SMS ani mail od dopravce.
Brýle Fendi
Chci svoji zásilku nejpozději do konce týdne. Dnes je 2.12. Středa kdy mi měla být zasilka doručena.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.