Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46663Faktura za nedodanou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2020, před 4 lety

Olga Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den.Na webových stránkách www.vitasolaris.cz jsem si před časem objednala roční zásobu vitamínu D (Vitasolaris) zdarma,pouze za poštovné.
Bohužel žádný balíček vitamínu D mi nedorazil.
A dnes po několika měsících mi přišla faktura od firmy NaturaMed na poštovné 49 Kč,která je dle nich po splatnosti a kterou mám uhradit.
Přijde mi to jako nehorázný podvod.
Dle recenzí je těchto případů více.


Produkt

Roční zásoba Vitamínu D - NaturaMed-Vitasolaris


Požadované řešení

Žádnou fakturu,ani jiné poplatky za nikdy nedodané zboží platit nehodlám a nepřeji si již,aby jakkoli tato firma nadále nakládala s mými údaji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2020 09:16, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2020 10:25, před 4 lety

Vážená paní Dvořáková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Předně bychom se Vám rádi omluvili za nedodanou zásilku, pravděpodobně Vám ji nedoručila Česká pošta. Po objednání jsou všechny zásilky rychle expedovány, ale někdy se bohužel může stát, že balíček k adresátovi nedorazí. V takovém případě apelujeme na naše zákazníky, aby nás o neobdržení zásilky informovali (telefonicky nebo emailem), abychom mohli co nejrychleji sjednat nápravu a to buďto odesláním zásilky nové nebo stornem příslušné faktury. Následně můžeme podat reklamaci na doručení u přepravce. Abychom mohli vyřešit Vaši stížnost, požádáme Vás o zaslání doplňujících údajů jako je variabilní symbol ze složenky, případně adresa, na kterou byla Vaše objednávka učiněna. Následně budeme moci identifikovat Vaši zákaznickou kartu, zablokovat marketingové kanály, aby nedocházelo k zasílání nabídek a Vaše osobní údaje předat k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2020 12:17, před 4 lety


Olga Dvořáková

Variabilní symbol- 1576623
Olga Dvořáková
Kardinála Berana 31
Plzeň 301 00

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2020 13:41, před 4 lety

Vážená paní Dvořáková,
děkujeme Vám za zaslání doplňujících údajů. Ráda bych Vás informovala, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu Vitamín D VitaSolaris v říjnu 2020 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže. Dále mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:38, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2021 12:15, před 4 lety


Olga Dvořáková

Hodnocení: