Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#46665Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2020, před 4 lety

Václav Svoboda

Znění stížnosti

Dne 23. 11. 2020 jsem vytvořil objednávku v celkové výši 8126 Kč. Objednávka obsahovala mimo jiné Volant Thrustmaster T300 RS GT Edition za 7599 Kč. Jedna z položek nebyla skladem, tedy jsem očekával pozdější dodání objednávky. Přesto byla část objednávky 24.11. předána dopravci. Dle udané hmotnosti 11.06 kg se muselo jednat o zníněný volant. Zásilka byla dopravcem vrácena odesílateli z důvodu nekompletní zásilky a 27.11. byla doručena.
Dne 30.11. byl vystaven dobropis na částku 7599 Kč. Na zákaznícké lince mi bylo oznámeno, že část objednávky byla stornována "protože mi ji nedodali včas". Byla mi nabídnuta možnost vytvoření nové objednávky. Cena zboží se však zvýšila na 10790 Kč, rozdíl v ceně bych musel dorovnat. Nakonec mi byla nabídnuta možnost vytvoření nové objednávky s tím, že mě do 24 hodin bude nabídnuto jiné řešení. Zatím mě však nikdo nekontaktoval a na zákaznickou podporu jsem se nedovolal.


Požadované řešení

Dodání položky Volant Thrustmaster T300 RS GT Edition za cenu, za za jakou byl původně objednán. Vysvětlení důvodu, proč byla část objednávky stornována.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 14:03, před 4 lety

Prodlení s dodáním zboží sice zakládá nárok na odstoupení od smlouvy, nicméně tento nárok náleží výhradně spotřebiteli, nikoliv podnikateli. Podnikatel proto nemůže bez dalšího objednávku zrušit s tím, že on sám "nedodal včas zboží". Naopak, měl by se pokusit zboží dodat co nejrychleji i přes to, že původní termín nestihne. To vše za předpokladu, že spotřebitel s tímto opožděným dodáním souhlasí a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).

Je zjevné, že zboží má podnikatel k dispozici; jenže nyní je již navýšena jeho kupní cena o více než 3 tis. Kč.

Za korektní řešení považujeme možnost, aby spotřebitel mohl neoprávněně zrušenou objednávku provést znovu a za původně nabízenou cenu, bude-li na tom mít zájem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 13:08, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za Vaši zprávu.

V tomto případě jsem se se zákazníkem telefonicky spojil ohledně řešení situace a dozvěděl se, že se již spojil s kolegy a situaci vyřešili dodáním zboží za původní cenu.

Pevně tedy věřím, že je již vše v pořádku.

S přáním hezkého dne, Martin, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 14:21, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.1.2021 14:45, před 4 lety


Václav Svoboda

Hodnocení:

Komentář: Potvrzuji že případ byl vyřešen.