Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla vrácena zpět zásilka, která měla ležet na poště do 22.10.2014
Paní mi oznámila, že se stala chyba, že jsou jenom lidi. Když jsem řekla, že tady na této poště je to pořád, doporučila mně, abych si nechala udělat změnu podací pošty když se mi to nelíbí.
Nechápu, jak je možné,že v době, kdy je ohromná nezaměstnanost, může na úřadě sedět člověk, který klidně zákazníka sprostě vyhodí.
Vrátit zpět zásilku a místo abych měnila ukládací poštu, raději bych vyměnila zaměstnankyni.
|
Tweet |
V případě, že se jednalo o služby doporučená zásilka, doporučená slepecká zásilka, cenné psaní nebo cenný balík, lze uplatnit reklamaci dodání. Reklamaci je oprávněn podat adresát i příjemce, ale musí doložit podací stvrzenku. S podáním reklamace lze současně podat stížnost Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovní služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.