Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#46674Zrušení telefonního čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 4 lety

Alena Bradová

Znění stížnosti

Dobrý den, v měsíci říjnu jsem navštívila prodejnu O2 ve Zlíně a žádala jsem zrušení čísla a také O2 televize. Pán mě sdělil, že požadavek zadal do systému a že se mě někdo následující den ozve a požadavek dořeší. Další den mě volala paní a sdělila, že vše potvrdí v systému a na zrušení televize potřebuje vypsat formulář, který jsem následně vyplnila a odeslal jí zpět. Upozorňovala mě ještě, že v měsíci listopadu budu za tarif na telefonu platit poměrnou část z důvodu, který už nevím. No a teď je prosinec, došlo vyúčtování a číslo ani po těch všech úkonech stále není zrušeno!!!! Paní jsem po obdržení vyúčtování volala a ta mě strize oznámila, že má denně 30 telefonátů a nemůže si přece vše pamatovat!!! Opravdu choré jednání.


Požadované řešení

Nápravy v tomto řešení se asi nedomohu, jen Vás chci upozornit na velice nekvalitní pracovníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2020 10:49, před 4 lety

Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby (viz ustanovení § 1998 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Výpovědní doba je časový úsek, během kterého není smlouva (ještě) zrušena a během kterého nadále trvají smluvní povinnosti stran. Jde tedy o časový úsek, kdy spotřebitel má povinnost platit kupní cenu za poskytovanou službu, a naopak podnikatel má povinnost poskytovat službu.

Ohledně délky výpovědní doby odkazujeme na ustanovení § 63 odst. 1 písm. g) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, který stanovuje délku výpovědní doby v rozsahu maximálně 30 dnů.

Pokud jde o ujednání o výpovědní době, platí dle totožného ustanovení, že ujednání o výpovědní době musí být srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem obsaženo ve smlouvě nebo v platně inkorporovaných obchodních podmínkách. Není-li takového ujednání, zaniká závazek účinností výpovědi - tedy zpravidla doručením druhé straně.

Dozorovým orgánem, na který se lze dále obrátit, je Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2020 16:23, před 4 lety

Vážená paní Brandová,

velmi nás mrzí, pokud jste se setkala s jednáním, které popisujete. Vaši stížnost jsem prověřila a bylo zjištěno, že při zrušení mobilního čísla došlo k pochybení a mobilní číslo bylo zrušeno až na základě Vaší urgence dne 3.12.2020, když ke zrušení mělo dojít po uplynutí výpovědní lhůty ke dni 14.11.2020. Mobilní tarif tak byl účtován o 19 déle, než účtován být měl. Proto byl zadán požadavek na vystavení dobropisu za uvedené období a to ve výši 563 Kč. Dobropis Vám bude zaslán na kontaktní email.

Za uvedenou situaci se Vám omlouváme a věříme, že omluvu a řešení přijmete s pochopením.

S přáním příjemného dne

Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.12.2020 09:27, před 4 lety


Alena Bradová

Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď.
Ráda bych se Vás zeptala, kdy nám bude vystaven dobrobis? Od Vaši odpovědi uplynulo již 13 dní a příjde mě, že se věc nijak neposunula...Dobropis zatím nedorazil...
Děkuji Vám za odpověď.
S pozdravem Alena Bradová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 09:38, před 4 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2020 13:42, před 4 lety

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Požadavek je nyní v řešení, ověřila jsem, že k vystavení a doručení dobropisu dojde nejpozději začátkem příštího týdne. Ve vyjádření k dobropisu zřejmě dojde k drobnému přepočtu částky, ale bude součástí i vysvětlení. Omlouváme se Vám za komplikace a prosíme ještě o pár dnů trpělivost.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2021 18:58, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 12:59, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.