Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, v měsíci říjnu jsem navštívila prodejnu O2 ve Zlíně a žádala jsem zrušení čísla a také O2 televize. Pán mě sdělil, že požadavek zadal do systému a že se mě někdo následující den ozve a požadavek dořeší. Další den mě volala paní a sdělila, že vše potvrdí v systému a na zrušení televize potřebuje vypsat formulář, který jsem následně vyplnila a odeslal jí zpět. Upozorňovala mě ještě, že v měsíci listopadu budu za tarif na telefonu platit poměrnou část z důvodu, který už nevím. No a teď je prosinec, došlo vyúčtování a číslo ani po těch všech úkonech stále není zrušeno!!!! Paní jsem po obdržení vyúčtování volala a ta mě strize oznámila, že má denně 30 telefonátů a nemůže si přece vše pamatovat!!! Opravdu choré jednání.
Nápravy v tomto řešení se asi nedomohu, jen Vás chci upozornit na velice nekvalitní pracovníky.
|
Tweet |
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby (viz ustanovení § 1998 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Výpovědní doba je časový úsek, během kterého není smlouva (ještě) zrušena a během kterého nadále trvají smluvní povinnosti stran. Jde tedy o časový úsek, kdy spotřebitel má povinnost platit kupní cenu za poskytovanou službu, a naopak podnikatel má povinnost poskytovat službu.
Ohledně délky výpovědní doby odkazujeme na ustanovení § 63 odst. 1 písm. g) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, který stanovuje délku výpovědní doby v rozsahu maximálně 30 dnů.
Pokud jde o ujednání o výpovědní době, platí dle totožného ustanovení, že ujednání o výpovědní době musí být srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem obsaženo ve smlouvě nebo v platně inkorporovaných obchodních podmínkách. Není-li takového ujednání, zaniká závazek účinností výpovědi - tedy zpravidla doručením druhé straně.
Dozorovým orgánem, na který se lze dále obrátit, je Český telekomunikační úřad.
Vážená paní Brandová,
velmi nás mrzí, pokud jste se setkala s jednáním, které popisujete. Vaši stížnost jsem prověřila a bylo zjištěno, že při zrušení mobilního čísla došlo k pochybení a mobilní číslo bylo zrušeno až na základě Vaší urgence dne 3.12.2020, když ke zrušení mělo dojít po uplynutí výpovědní lhůty ke dni 14.11.2020. Mobilní tarif tak byl účtován o 19 déle, než účtován být měl. Proto byl zadán požadavek na vystavení dobropisu za uvedené období a to ve výši 563 Kč. Dobropis Vám bude zaslán na kontaktní email.
Za uvedenou situaci se Vám omlouváme a věříme, že omluvu a řešení přijmete s pochopením.
S přáním příjemného dne
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď.
Ráda bych se Vás zeptala, kdy nám bude vystaven dobrobis? Od Vaši odpovědi uplynulo již 13 dní a příjde mě, že se věc nijak neposunula...Dobropis zatím nedorazil...
Děkuji Vám za odpověď.
S pozdravem Alena Bradová
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Požadavek je nyní v řešení, ověřila jsem, že k vystavení a doručení dobropisu dojde nejpozději začátkem příštího týdne. Ve vyjádření k dobropisu zřejmě dojde k drobnému přepočtu částky, ale bude součástí i vysvětlení. Omlouváme se Vám za komplikace a prosíme ještě o pár dnů trpělivost.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.