Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#46680Opožděná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 4 lety

Nikola Bungeova

Znění stížnosti

Dobrý den mám od Bohemia Energy splátkový kalendář na splácení nedoplatku za plyn... Bohužel tenhle měsíc sem poslala splátku 10 dní po splatnosti a přišlo mi, ze musím okamžitě doplatit celou částku co mi tam zbývá... Na to konto sem jim volala sem sama s dvouma dětma od října mi stoply rodicak ( bývalí přítel dělá v DE tak si mám prý žádat tam..) takže sem nesehnala peníze včas bohuzel.. Pánovi sem popsala situaci a, že prý to zaplatit musím celé.. Vím, že si za to mužu sama, ale prostě každý se jednou dostane do špatně situace a šlo tady o deset dní ne o Bůh ví jak dlouho.. Dá se nějak bránit? Děkuji


Požadované řešení

Je těžká doba a byla bych ráda, kdyby to šlo dal platit na splátky, protože na to prostě nemam a ani mít nebudu takže se díky této celé situaci dostanu Bůh ví kam nedej bože do exekuce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 13:44, před 4 lety

V řešené věci bude záležet na tom, co si mezi sebou strany sjednaly - tzn. na obsahu smlouvy a obchodních podmínek. Požadavek na doplacení celé částky je spotřebitelka povinna respektovat pouze tehdy, pokud si tento postup strany pro případ prodlení se splácením opravdu ujednaly. Zákon se k této situaci explicitně nevyjadřuje.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 09:58, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.