Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#46683Neoprávněně naúčtovaný poplatek / poslední dobou po 2měsících

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 4 lety

Vladimír Čapka

Znění stížnosti

Dobrý den, nějaké produkty od AVASTU mám /řádné předplatné atd./, ale o tom abych Vám každý druhý měsíc / poslední dobou/ platil 1180 kč.si nejsem absolutně vědom. Proto Vás žádám o vysvětlení a o dání záležitosti do pořádku.


Produkt

nejsem si vědom o žádném předmětu....


Požadované řešení

Prosím o vyřešení a Vaši zpětnou vazbu....děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 15:16, před 4 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že nikdy nevznikla platná pohledávka na straně společnosti v takovém rozsahu, v jakém ji společnost vůči němu uplatňuje, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh ve výši uváděné společností vymáhat.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Spotřebitel by měl společnosti plnit na základě smluvního ujednání a ve výši, která je mezi stranami ujednána. Je-li zaúčtovaný poplatek vyšší, než je částka sjednaná ve smlouvě, mohlo by se jednat o tzv. bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 12:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.