Společnost


DEV Logistics Ltd.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46685Vrácení zboží z eshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 4 lety

Petr Šatrán

Znění stížnosti

Objednal jsem si 2 kalhoty Tactic Pants M grey za 1775. Dodané zboží mi nevyhovovalo a navíc byla špatná velikost. Ke zboží byla přiložená farktura s Bulharskou adresou na které bylo uvedeno české IČ684544890 a DIČ CZ684544890. Je jasné, že tato firmna nesídlí v Sofii, proto jsem to odeslal na adresu odesílatele, firma v ČR. Odtud se mo zásilka vrátila jako nedoručitelná. Nikde není dostupná žádná adresa, kde by bylo možné reklamaci zaslat, ani telefon.


Produkt

Tactic Pants M Grey a L Belge, nákup přes eshop, obsah neodpovídal


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 20:38, před 4 lety

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že se pokoušel od smlouvy odstoupit, ale z důvodu na straně prodávajícího mu to nebylo umožněno.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v některém ze států EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.