Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 3.12 jsem do 13.50 neopustil byt, přesto mi do schránky doručovatelka paní Novotná dala do schránky "výzvu" k vyzvednutí zásilky, neb mi údajně v 10.00 hod nezachytila doma. Jedná se o opakovaný prohřešek - jednou jsem již stejnou věc řešil s hlavní poštou. Skutečnost, že často dopoledne nejsem doma neopravňuje k tomu, aby v případě, že doma jsem, doručovatelka neplnila své povinnosti. Zvonky fungují, zkoušel jsem.
Požaduji jednak omluvu, jednak sankci a jednak doručení, nechci zbytečně plýtvat svým časem. Když jsem toto řešil na jaře, na sankci jsem netrval, jen jsem prosim, aby se podobná věc neopakovala.
číslo: RR441264200U
děkuji za vyřízení
Prof. MUDr. Jan Martínek, PhD, AGAF
Palackého 7
110 00 Praha 1
viz výše
viz výše
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.