Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.12.2020 jsme cestovali spolu s ČD z Jindřichova H. do Prahy hl.n. Bohužel v úseku Veselí n. Lužicí - Tábor se objevila výluka a cestující jsou přepravováni autobusy. Nedokážu si vysvětlit, jak je možné, že v době koronavirové, kdy nemůžu do obchodu bez vozíku, musím mit rozestup 2m a přinejlepším mít 15m čtverečních pro sebe, můžou ČD příměstskéhý autobus pro 60 lidí naplnit navíc minimálně o dalších 20 stojících lidí. Lidé seděli a stáli na dotek a dýchali na sebe na vzdálenost maximálně pravítka. Je pravda, že byly vypraveny dva autobusy, ale s takovou kapacitou, která rozhodně nepojme veškeré cestující přes tuto výlukovou trať.
náhradní autobus za R714, nástup Veselí n. Lužicí - výstup Tábor
Prosím o zamyšlení a výpravu více autobusů, ať už se z této nepříjemné doby dostaneme a nepřitěžujeme si to.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.