Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#4669Reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2014, před 10 lety

Frantisek Sedlacek

Znění stížnosti

Koupil jsem dne 15.03.2013 boty v cene 699kc v Galerii Vankovka prodejna CCC Czech s.r.o..Boty jsem reklamoval 26.09.2014 s tim,ze je praskla podrazka na obouch botach.Reklamace byla zamitnuta s odduvodnenim,ze obuv byla nadmerne a intenzivne uzivana a tim je zivotnost obuvi kratsi nez zarucni doba.


Produkt

2220104790456 GINO LANETTI MPO7-2898


Požadované řešení

Vraceni penez nebo vymena v cene zakoupeneho zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2014 13:18, před 10 lety

V tomto případě se záruka a práva z ní vyplývající řídí ještě zákonem č. 40/1964 občanským zákoníkem. V případě, že zboží nebylo reklamováno do prvních 6 měsíců od koupě a prodejce reklamaci neuzná, je třeba kontaktovat znalce, který by vyjádření prodejce k zamítnutí reklamace rozporoval. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, doporučujeme předat jej prodejci a požadovat dle § 598 občanského zákoníku i úhradu nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Na závěr doplňujeme, že záruka se nemusí nutně rovnat životnosti obuvi. Záleží také na účelovém určení obuvi, intenzitě jejího užívání a péči, kterou ji spotřebitel v průběhu užívání věnoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 16:05, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Pokud bude spotřebitel zahajovat soudní řízení, ponese důkazní břemeno ohledně prokázání existence vady v době uplatnění reklamace. V takovém případě doporučujeme, aby měl v ruce zmíněný znalecký posudek, který bude potvrzovat oprávněnost reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.