Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#46691Požadavek na vrácení platby za nevyžádané služby - šmejdské praktiky i v době nouzového stavu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 4 lety

Růžena Molnárová

Znění stížnosti

Ve vyúčtování od operátora O2 se objevily položky:
Platba přes SMS - Hlasování, aplikace, hry, sociální sítě a Digitální obsah. Vše chodí z čísel 42090303099 a 42090409099 . Dá se to prý zrušit sms STOP FNT,ale prakticky ma to nikdo nereaguje.Za měsíc listopad takto účtováno operátorem O2 za služby 3. stran 11 SMS x99,- Kč, opakovaně v listopadu 8SMS x 99,.Kč. Celkově 1089 + 792 Kč.Další se snad ve vyúčtování za prosinec neobjeví,po návštěvě pobočky O2 blokací čísel a možnosti plateb třetím stranám to bude snad vyřešeno.Poslední možností už je snad jen zrušení telefonu.


Produkt

Neznáme,žádné takové služby jsme neobjednali ani o ně nemáme zájem.


Požadované řešení

Rádi bychom nyní jen zpět "odcizené" peníze pokud možno mimisoudní cestou,bez medializace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2020 15:07, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2020 08:43, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms.
Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit.
Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 11:18, před 4 lety

Spotřebitelka nám zaslala dne 11. 12. 2020 následující sdělení:

"Po zavolání na zákaznickou linku ComGate payments telefon: 228 224 267 dnes 11.12.2020 bylo slíbeno reklamaci vyřešit a částku rovnou vrátit na mnou dodané číslo účtu."

Případ proto uzavíráme jako vyřešenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.