Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Ve vyúčtování od operátora O2 se objevily položky:
Platba přes SMS - Hlasování, aplikace, hry, sociální sítě a Digitální obsah. Vše chodí z čísel 42090303099 a 42090409099 . Dá se to prý zrušit sms STOP FNT,ale prakticky ma to nikdo nereaguje.Za měsíc listopad takto účtováno operátorem O2 za služby 3. stran 11 SMS x99,- Kč, opakovaně v listopadu 8SMS x 99,.Kč. Celkově 1089 + 792 Kč.Další se snad ve vyúčtování za prosinec neobjeví,po návštěvě pobočky O2 blokací čísel a možnosti plateb třetím stranám to bude snad vyřešeno.Poslední možností už je snad jen zrušení telefonu.
Neznáme,žádné takové služby jsme neobjednali ani o ně nemáme zájem.
Rádi bychom nyní jen zpět "odcizené" peníze pokud možno mimisoudní cestou,bez medializace.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms.
Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit.
Pěkný den, tým ComGate payments
Spotřebitelka nám zaslala dne 11. 12. 2020 následující sdělení:
"Po zavolání na zákaznickou linku ComGate payments telefon: 228 224 267 dnes 11.12.2020 bylo slíbeno reklamaci vyřešit a částku rovnou vrátit na mnou dodané číslo účtu."
Případ proto uzavíráme jako vyřešenou.