Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#46694Neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 4 lety

Daniel Hokl

Znění stížnosti

Reklamace kabelky v zakonne zaruce 2 roky popraskany material + usi po cele delce
Duvod uvadi ze jsem kabelku nereklamoval vcas


Produkt

Jenny Fairy RH 1515


Požadované řešení

Vraceni penez v plne vysi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 15:08, před 4 lety

Práva z vadného plnění je spotřebitel oprávněn uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží vyskytla na tomto zboží vada. To znamená, že spotřebitel musí prokázat, že už ve lhůtě dvou let byla věc vadná.

Lhůta, po kterou lze právo z vady (která se vyskytla ve výše popsané době 2 let) uplatnit, je podle našeho názoru obecná tříletá promlčecí lhůta. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit práva z vadného plnění do tří let od okamžiku, kdy se o vadě dozvěděl, resp. dozvědět mohl a měl (viz ustanovení § 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily.

Pokud byla reklamace zamítnuta, ale zamítnutí nebylo řádně odůvodněno (jako důvod bylo uvedeno pozdní reklamování, ačkoliv bylo včasné), může se spotřebitel obrátit na prodávajícího znovu s tím, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas, a z tohoto důvodu odstupuje od smlouvy v souladu s § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2021 13:54, před 4 lety

Reklamační proces by ukončen: 2020-12-03 11:57:51 dokončeno CCC 3237 Znojmo Shopping

Pokud zákazník nesouhlasí s jeho výsledkem, prosíme aby se písemnou formou obratli na servis.zakaznikum@ccc.eu, kde se budeme věnovat jeho stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2021 09:30, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 09:35, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2021 10:12, před 4 lety


Daniel Hokl

Předáno na českou obchodní inspekci srat si na hlavu samozřejmě nenechame

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2021 14:43, před 4 lety

Stížnost s ohledem na výše uvedené uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.