Společnost


KIK Trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4670Od 9. 9. 2014 k 16. 10. t.r. nevyřízená reklamace-nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2014, před 10 lety

Jaroslav Kubišta

Znění stížnosti

Z faktury číslo 131542 z 20.12. 2013 modrá látkou potah židle otočná POLO s deklarovanou nosností 150 kg neunesla déle jak stěží 9 měsíců osobu s hmotností 135 kg..problém je v nosnosti, židli necheme zpět, nesouhlasí tvrzení výrobce o 15. kilové nosnosti,. Chceme navrácení peněz ve smyslu faktury shora, kterou prodejce KIK Trade s.,r.o Tábor dostal po 9.9. 2014 i s židlí doporučeně a nevyřizuje nic. Jaroslav Kubišta, kontakt: Kubistova.Vera@seznam.cz
V Děčíně16. 10. 2014 v 22.31 hod.


Produkt

modrý potah látkový, vrácená otoč.židle POLO, viz shora v opis stížnosti.


Požadované řešení

vrácení peněz podle originálu faktury číslo 131542 z 20.12. 2013


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 17:18, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Spotřebitel by se tímto poučením měl řídit.

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba (obvykle záruční servis), je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající nebo jím pověřený pracovník povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V případě, že lhůta marně uplyne, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupení je vhodné zaslat písemně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2014 09:22, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že prodávajícím byly peníze již vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.