Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46701Nevybavená reklamácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 4 lety

Ľubica Sabolíková

Znění stížnosti

22.10.2020 som svojim rodičom na Vianoce objednala ďalekohľad od Globalmall s.r.o. O pár dní mi bol tovar doručený, prevzala som ho od kuriéra, balíček nebol poškodený. Keď som ho ale otvorila, zistila som, že ďalekohľad je dolámaný a celý zamastený. Hneď som ho pofotila a poslala im do mailu fotky a prosila som ich, aby to vyreklamovali. Vraj to mám poslať naspäť, že mi vrátia aj peniaze za poštovné naspať do Česka a pošlú nový. 6.11.2020 mi poslali mail, že im to prišlo a že mi peniaze vrátia do 14 dní. Odpísala som, že nech mi vrátia len za tú cestu a nech mi odošlú nový tovar ako sme sa dohodli. Potom sa dlho neozvali, písala som im, čo je s tou reklamáciou a dá sa povedať, že od 12.11.2020 im píšem 1-2 krát do týždňa a oni ma úplne ignorujú. Naposledy som im písala 1. 12. 2020 a nič. Dlhujú mi 48€. Nemám ani peniaze, ani darček. A ako tak čítam recenzie na túto firmu tak niesom jediná koho oklamali a okradli.


Produkt

Binokulárne ďalehohľad Galileo 20x50, kód DN21


Požadované řešení

Najskôr som chcela, aby mi vrátili peniaze za cestu, čo som to musela posielať naspäť a aby mi tovar vymenili a poslali nový, neporušený. Ale už nemám nervy. Žiadam vrátenie peňazí, 48€, na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2020 10:55, před 4 lety

Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2021 14:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.