Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý deň.V auguste som objednávala tovar.Ked prišiel, zistila som že mi prišlo úplne niečo iné.Postupovala som podľa pokynov zadaných na Lidl stranke,najprv som volala,kde mi povedali aby som balík zobrala do najbližšej predajni.u mňa to bolo asi 9km od môjho bydliska.tovar neprijali že ho mám poslať späť.kym som vypátrala kde a ako prešiel nejaký čas.Nakoniec som balík poslala a o pár dni sa mi ozvali.na ich mail som chcela poslať pokyny zase ními uvedené.nedalo sa poslať.skusene3x.najoniec som poslala na iný mail a od vtedy ani peniaze ani balík.skoda
Boli to tričká a krátke nohavice
Vrátiť peniaze
|
Tweet |
Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Ligártová,
mrzí nás, že došlo při reklamaci zboží k těmto komplikacím. Zároveň se omlouváme za chybnou informaci, abyste reklamované zboží z eshopu vrátila v prodejně. Toto doposud nenabízíme, jelikož nemáme zprocesovaný systém, abychom mohli zaručit hladký průběh reklamace. V současné době je možné zboží zasílat pouze na uvedenou adresu, která měla být součástí zásilky spolu s dalšími dokumenty k reklamaci. Pokud ani toto nebylo součástí zásilky, pak se jedná o velmi ojedinělou chybu, kterou prověříme.
Jestliže Vám nebyly za vrácené zboží odeslány peníze zpět na účet, prosíme, abyste své číslo účtu spolu s referenským číslem, emailem a telefonem, které byly uvedeny v objednávce, zaslala na hotline@lidl.cz.
Děkujeme
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.