Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 31.8. 2012 jsem podepsala s uvedenou firmou na 2 roky Rámcovou dohodu, která se dala vypovědět nejpozději 30dní před uplynutím doby trvání, jinak dochází k prodloužení na další 2 roky. Bohužel jsem Dohodu vypověděla až 30.8. 2014 (razítko na doporučeném dopise), došlo tedy k prodloužení. Telefonika mou výpověď neuznává a nutí mě poslat novou výpověď - je to oprávněný postup? Chová se prodloužená smlouva jako nová smlouva? V tom případě je 10 pracovních dnů než nabyde účinosti, což jsem dodržela - neustále operují s datem doručení 3.9.2014
Uznání výpovědi Rámcové dohody z 30. 8. 2014, abych nebyla nucena k dalším výpovědním lhůtám - jedná se o dalších 40 dní až 6 týdnů.
|
Tweet |
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující veřejnou komunikační síť je povinen informovat účastníka způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.
Nesplnění této povinnosti však nutně nemusí mít za následek, že účastník smlouvu v uvedené lhůtě nevypoví.
V tomto případě je tedy důležité výpověď doručit v souladu s podmínkami smlouvy. Smlouva se obnovuje za shodných podmínek, pokud není stanoveno jinak. Z právního hlediska nejde o novou smlouvu, ale o prodloužení platnosti stávající smlouvy, která byla mezi stranami uzavřena.
Dobrý den,
abychom se na to podívali, poprosím Vás o IČO firmy. Bohužel dle čísla rámcové dohody a našeho IČ služby nedohledáme. Děkuji mockrát.
S přáním hezkého večera
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
číslo mé rámcové dohody je 385649, IČO 71080007.
Děkuji za vyřízení
M. Marešová
Dobrý den,
děkujeme za doplnění údajů.
Při výpovědi rámcové dohody je nutné výpověď doručit nejpozději 30 dní před uplynutím doby trvání dohody.Rozhodujícím datem tedy není zaslání výpovědi. Informace je u Vás v rámcové dohodě uvedena v článku 4.1. Nejde o novou smlouvu, nýbrž o prodloužení platnosti smlouvy stávající.
Pro detaily ohledně podané výpovědi prosím kontaktujte přiděleného obchodního zástupce, linku 800 203 203, nebo se můžete obrátit na e-mail korporace@o2.cz.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
můj obchodní zástupce mi sdělil, že mám podat výpověď znovu. Není mi jasné proč. Žádám Vás o jasné sdělení, zda je dohoda vypovězena či ne.
Děkuji
M.Marešová
V tomto případě je důležité, jak byla koncipována výpověď. Pokud splňuje veškeré náležitosti, může být platně učiněna s tím, že pouze zánik smlouvy bude navázán na pozdější datum, protože nebyla doručena v čase, který umožnil zánik závazku před jeho prodloužením.
Dobrý den,
bohužel takhle online nemám možnost prověřit stav výpovědi u vaší rámcové dohody, jelikož jde o firemní smlouvu. Pro více informací, prosím, řešte celou záležitost s přímo s obchodním zástupcem.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Trčko,
můj obchodní zástupce podával lživé informace a nemám k němu důvěru. Proto došlo k této situaci. Máte k dispozici IČO, číslo rámcové dohody a jistě i celou mou dokumentaci. Žádám Vás tímto o oficiální vyjádření touto cestou. Děkuji Monika Marešová
Dobrý den,
nutnost podání nové výpovědi u rámcové dohody, která byla prodloužena, prověříme u našich specialistů z oddělení reklamací. S vyjádřením Vás poté budeme kontaktovat. Poprosím Vás o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Neubauere,
znovu Vás tímto žádám o vyjádření prostřednictvím tohoto portálu. Dovolila bych si ještě připomenout, že v měsíci říjnu mi nebyly účtovány slevy vyplývající z rámcové dohody při fakturaci za mobilní služby, avšak za pevné linky sleva uplatněna byla. Takže opět výpověď částečně uznána a částečně ne.
Pevně věřím v brzké dořešení našeho případu.
Přeji hezký nový rok
Monika Marešová
Dobrý den,
požádal jsem kolegy z oddělení reklamací a stížností o opětovné posouzení záležitosti a zaslání vyjádření. Poprosím Vás o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Neubauere,
již 3 týdny čekám na Vaše vyjádření prostřednictvím tohoto portálu. Dovoluji si tímto připomenout, že dosud mi žádné vyjádření nebylo doručeno.
S pozdravem M.Marešová
Dobrý den,
Váš nesouhlas s vyřešením reklamace byl vyřízen a vyjádření Vám již bylo zasláno z reklamačního oddělení 5. 2. 2015. Dorazí Vám písemně.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Neubauere,
paní Kohoutková mi v doporučeném dopise píše, o podnětu, který se týkal prodloužení Rámcové dohody. Žádný takový podnět jsem nepodávala, nýbrž dne 30. 8. 2014 jsem podala ŘÁDNOU VÝPOVĚĎ rámcové dohody. Výpověď byla podána se všemi formálními náležitostmi avšak mimo řádné výpovědní období, takže jsem očekávala vyčíslení sankcí a termín ukončení. Sankce mi vyčísleny nebyly a po zaslání termínu zrušení telefonních čísel mi časem bylo zasláno sdělení, že výpověď se zamítá a že mám podat novou výpověď. Dosud mi však nebyl sdělen důvod neuznání výpovědi. Výpověď podaná 24.9.2014 by z mé strany byla úplně stejná, stejně mimo výpovědní období, avšak z Vaší strany by pravděpodobně byly vyčísleny sankce - není toto pravý důvod neuznání výpovědi?
Děkuji za odpověď a očekávám alespoň jeden validní důvod neuznání mé výpovědi ze dne 30.8.2014.
S pozdravem M. Marešová
Vzhledem k tomu, že otázka směřuje na společnost, přenecháváme ji možnost reakce.
Dobrý den,
kontaktoval jsem specialistku z oddělení reklamací pro vysvětlení zaslaného vyjádření a případné nové posouzení záležitosti. S výsledkem Vás budou kontaktovat přímo specialisté z oddělení reklamací, nebo Vám napíši osobně.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Neubauere,
na mou e-mailovou adresu bylo z Vaší firmy doručeno sdělení, že má výpověď nebyla uznána z důvodu neodsouhlasení sankcí. Žádné sankce mi dosud nebyly sděleny, takže jsem žádné sankce ani nemohla odsouhlasit. Ani si nejsem jistá, zda mi sankce budou vyměřeny - odcházela jsem od Vaší firmy z důvodu absolutního nezájmu ze strany Vaší reprezentantky, paní Růžkové, což už jsem bezpočtukrát uvedla. Z mého pohledu by bylo na místě chtít tyto sankce po paní Růžkové, která mi zavolala pouze 1x v září 2014, aby mi vyhrožovala tím, co všechno se stane, pokud nestáhnu výpověď. Vyměříte-li nějaké sankce mně, máte na to samozřejmě právo, je to na Vašem uvážení. Opakovaně Vás žádám o komunikaci prostřednictvím tohoto portálu. Děkuji za pochopení. Monika Marešová
Dobrý den,
dle prověření specialistů z oddělení reklamací je důvodem původního neuznání skutečnost, že v původní výpovědi nebyly odsouhlaseny sankce za předčasné vypovězení závazku. To by mělo být v původní žádosti uvedeno, proto nebyla uznána a bylo nutné podávat výpověď znovu.
Tyto informace jsem Vám posílal na e-mail, neboť zde nebylo možné v tu chvíli vložit komentář.
Je mi líto, jiné informace pro Vás nemám a pro obsluhu služeb, které máte u nás vedeny, prosím používejte výhradně linku péče o firemní zákazníky, či přiděleného obchodního zástupce. Specialisté Vám také sdělí případné sankce při rušení služby, s nimiž je třeba souhlasit při výpovědi. Z mé strany Vám byly poskytnuty zjištěné informace k Vašemu případu a předávány podněty na reklamační oddělení. Více Vám již nyní pomoci nemohu. Děkuji za pochopení.
Omlouvám se, pokud původní vyjádření reklamačního oddělení nebylo dostatečně srozumitelné.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Neubauere,
pokud vím, výpověď nemusí obsahovat odsouhlasení sankcí, aby byla platná. Žádné sankce mi nebyly sděleny, naopak mi byly zaslány ČVOP kódy bez jakýchkoliv sankcí. Teprve následně mi bylo napsáno, že má výpověď se neuznává. Ani v tomto mailu se mi však nikdo nezmínil o případných sankcích.
Nemohu přeci odsouhlasit sankce, které neznám.
S pozdravem M. Marešová
Vzhledem k výše uvedeným sdělením stran je zřejmé, že v rámci služby VašeStížnosti.cz není možné dosáhnout dohody. Bude-li spor nadále přetrvávat, doporučujeme celou věc předložit advokátovi, který posoudí, zda byla výpověď učiněna v souladu se zákonem, případně v souladu s dohodou stran. Spor může být poté předložen Českému telekomunikačnímu úřadu, kterému přísluší rozhodovat spory týkajících se povinností uložených zákonem o elektronických komunikacích nebo na jeho základě.