Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#46714Reklamace nabíječky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2020, před 4 lety

Martin Rataj

Znění stížnosti

Reklamuji u vodafonu originální nabíječku kterou mi dodali k telefonu samsung a71. První kontakt byl v pořádku, převzali nabíječku poslali do servisu. Po pár dnech mě informovali, že nabíječka je zpět, ale bude potřeba udělat novou reklamaci tentokrát s mobilním telefonem. Že vada není o telefonu je zřejmé, tato nabíječka nenabíjí žádný telefon a telefon lze nabíjet jinými nabíječkami zcela v pořádku. Když sem se byl další den informovat, jestli to myslí vážně, jestli se nestala chyba v komunikaci, řekli mi že ano že se jedná o běžný postup. Když jsem zase další den přinesl telefon, byl jsem informován že bude uveden do továrního nastavení a přijdu o všechna data. Toto jsem odmítl s tím že to promyslím a telefon nepředal. Celé mi to připadá tak že mi chtějí celý proces znepříjemnit tak abych od reklamace odstpupil.


Produkt

Samsung a71, originální rychlonabíječka


Požadované řešení

Výměna nabíječky za funkční.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 09:49, před 4 lety

Pokud spotřebitel reklamuje vadné příslušenství k věci, nemůže po něm prodávající požadovat také předání hlavní věci. Mohl by tak učinit jen v případě, je-li to nezbytné pro posouzení vady. Požaduje-li prodávající k uplatnění reklamace příslušenství i předání hlavní věci, aniž by to bylo nutné, jedná se o omezení uplatnění práva z vadného plnění dle § 2174 občanského zákoníku a k takovému omezení se nepřihlíží.

Má-li zboží vadu, za kterou prodejce odpovídá, měla by spotřebitele náprava zatěžovat co nejméně. Proto není přiměřené vyžadovat od spotřebitele, aby se v užívání zboží omezil reklamací více, než je nezbytně nutné.

Ohledně nutnosti uvádět telefon do továrního nastavení pro posouzení funkčnosti nabíječky jde sice o otázku skutkovou, kterou by měl hodnotit k tomu určený technik, i přesto se domníváme, že k takovýto postup není zpravidla důvodný.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci, která může posoudit, zda společnost nejednala v rozporu se zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2020 14:39, před 4 lety

Dobrý den, pane Rataji,
omlouváme se, pokud došlo ke komplikacím. Rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na přímo prostřednictvím online formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkujeme. Lenka Pilná, Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2021 23:15, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 19:35, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.