Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží bylo vráceno k výměně. Do dnešního dne se nikdo neozval, na emaily nikdo nereaguje. Nemám ani zboží a ani peníze.
Mikina Revolta heather grey
Zaslat zboží ve fakturované velikosti popř. vrátit 600,-Kč
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Spotřebitel má v takovém případě právo výměnu zboží za správnou velikost, která je sjednána v kupní smlouvě, není-li to možné může od smlouvy odstoupit.
Jedná se o reklamační řízení, které musí být vyřízeno nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy. Podmínkou je, že spotřebitel je schopný prokázat, že reklamaci uplatnil.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.