Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
v prodejně Vodafone na CČM jsem si v rámci jejich nabídky zapůjčil Wi-Fi router (služba Přenosná Wi-Fi síť). Ten jsem, ještě v zápůjční lhůtě vrátil s tím, že si jej nebudu pořizovat. Od pracovníka jsem obdržel písemné potvrzení o vrácení routeru a rozloučili jsme se s tím, že věc je ukončena a žádné čerpání služby z mé strany nebude pokračovat.
Následně mi však začaly chodit sms, prostřednictvím kterých na mne Vodafone vymáhá platbu služby, kterou nevyužívám. 3x jsem telefonicky hovořil s operátory, kteří vždy uznali a potvrdili, že se jedná o chybu ze strany Vodafone a že provedou nápravu. Mezitím mi však začaly chodit písemné upomínky s vyčíslením dalších pokut. Odeslal jsem stížnost prostřednictvím reklamačního formuláře na stránkách Vodafone. Žádná reakce. Jediné, co se stalo je, že mi přišel od Vodafone další, nyní výhrůžný dopis. Nenalezl jsem žádný kontakt, kam bych mohl reklamaci zaslat alespoň pomocí e-mailu, navíc do Vodafone se lze jen těžko dovolat.
Celou tuto situaci považuji až za neuvěřitelnou, neschopnost operátorů a ignorování celé situace ze strany Vodafone za extrémně drzé a nekorektní chování. Očekávám okamžitou nápravu.
Přenosná Wifi síť, router Huawei LTE CPE
Požadované řešení od Vodafone:
1/ Okamžitě mě kontaktujte s informacemi, jak hodláte celou věc napravit
2/ Okamžitě zastavte zasílání výhrůžných upomínek
3/ Následně požaduji písemné sdělení o mé bezdlužnosti vůči Vodafone a rovněž písemnou omluvu za tuto politování hodnou situaci.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Poplužníku,
přijměte, prosím, naši omluvu za potíže spojené se ztíženým telefonickým kontaktem našeho Zákaznického centra. Problémy s kontaktováním Zákaznického centra by měly v nejbližší době postupně ubývat.
Rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ (lze v případě aktivní služby u naší společnosti a je možnost se přihlásit a formulář vyplnit) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.