Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Včera dle aplikace a SMS mi měla být doručena zásilka č.DR7235353360F, dle kontaktu na řidiče jsem se s řidičem spojil, který mi sdělil že zásilku nemá a že jí má v evidenci ztracena, ale že když bude změna bude stejnak při doručování volat, včera jsem byl celý den doma. Nikdo nevolal nezvonil. Dle aplikace se zásilka až do dneška tváří že se stále doručuje do nějakých cca 14:45 i poté co přišla SMS že se nepovedlo doručit zásilku, po nějaké době to přeskočilo v aplikaci. Chci vědět proč si mám zajít pro balík do ruky když jste mi ho ani nepřivezli čili jste nesplnili závazek, který byl s vaší společností uzavřený. Chci vědět k čemu tato služba je když není ani provedena a jak hodláte věc vyřešit a případně předejít, jelikož se docílilo toho že člověk opět musí na pobočku do fronty.
Těším se na odpověď
Dlugi
Balík Doruky
Jasnou odpověď kde vznikla chyba, jak bude provedená náprava a jak bude dané pochybení vynahrazeno zákazníkovi.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.