Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46726Nedoručení balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2020, před 4 lety

Jan Vokáč

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera v odpoledních hodinách jsem našel lístek s výzvou k vyzvednutí zásilky i přes to, že jsem byl celý den doma. Na výzvě se pak nenacházel žádný kontakt na který bych mohl zavolat a domluvit se. K čemu si připlácím za balík do ruky, když stejně musím pro balík na pobočku pošty? Bohužel tato situace není ojedinělá a stává se v celku pravidelně.

Při převzetí balíku jsem bohužel také zpozoroval viditelné známky poškození. Balík byl značně potrhaný a krabice byla zmačkaná. Patrně důsledkem nedbalého zacházení.

Chtěl bych Vás touto cestou poprosit o vysvětlení, proč se tomu tak děje, že pravidelně nacházíme doma pouze lístečky s výzvou.

Předem děkuji za odpověď

S přáním hezkého dne


Produkt

Balík Do roky


Požadované řešení

Touto cestou bych Vás chtěl poprosit, aby k této situaci více nedocházelo. Osobě, která rozváží balíčky, důrazně vysvětlit, že takhle nefunguje balíček do ruky. Myslím si, že není těžké zazvonit a počkat 2-3 minuty jestli se někdo neozve.
Bude-li se tato situace opakovat, nezbyde mi nic jiného než se obrátit na poštovního ombudsmana.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 10:07, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.