Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera v odpoledních hodinách jsem našel lístek s výzvou k vyzvednutí zásilky i přes to, že jsem byl celý den doma. Na výzvě se pak nenacházel žádný kontakt na který bych mohl zavolat a domluvit se. K čemu si připlácím za balík do ruky, když stejně musím pro balík na pobočku pošty? Bohužel tato situace není ojedinělá a stává se v celku pravidelně.
Při převzetí balíku jsem bohužel také zpozoroval viditelné známky poškození. Balík byl značně potrhaný a krabice byla zmačkaná. Patrně důsledkem nedbalého zacházení.
Chtěl bych Vás touto cestou poprosit o vysvětlení, proč se tomu tak děje, že pravidelně nacházíme doma pouze lístečky s výzvou.
Předem děkuji za odpověď
S přáním hezkého dne
Balík Do roky
Touto cestou bych Vás chtěl poprosit, aby k této situaci více nedocházelo. Osobě, která rozváží balíčky, důrazně vysvětlit, že takhle nefunguje balíček do ruky. Myslím si, že není těžké zazvonit a počkat 2-3 minuty jestli se někdo neozve.
Bude-li se tato situace opakovat, nezbyde mi nic jiného než se obrátit na poštovního ombudsmana.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.