Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka č. 40148250822 za 6 339 Kč, místo dodání Karviná.
Dne 4. 12. 2020 mi přišla sms, že mi kurýr bude doručovat zásilku v čase 12-14 hod. V 15:22 mi přišla sms, že je můj balík uložen v parcelshopu. Obratem jsem volal řidičovi, abych se dozvěděl, proč mi balík nedoručil do místa bydliště, řidič mi telefon nezvedl i přesto že jsem mu několikrát volal a mobil mu vyzváněl. Nakonec jsem volal na vaší zákaznickou linku v 15.33 hod a tam mi paní sdělila, že řidič udal důvod, že mě nezastihl doma. Důvod, který uvedl váš zaměstnanec (řidič) je nesmysl, jelikož jsem byl celý den doma, protože jsem na nemocenské.
4. 12. 2020, číslo objednávky 40148250822, Zaplatila jsem si dodání do místa bydliště, Telefonní číslo kurýra bylo: 607507022.
Požaduji dostat vysvětlení, proč takto kurýr konal a vrácení ceny přepravného jelikož se neuskutečnilo.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.