Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46729Nedodání zásilky na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2020, před 4 lety

Robert Lacko

Znění stížnosti

Zásilka č. 40148250822 za 6 339 Kč, místo dodání Karviná.

Dne 4. 12. 2020 mi přišla sms, že mi kurýr bude doručovat zásilku v čase 12-14 hod. V 15:22 mi přišla sms, že je můj balík uložen v parcelshopu. Obratem jsem volal řidičovi, abych se dozvěděl, proč mi balík nedoručil do místa bydliště, řidič mi telefon nezvedl i přesto že jsem mu několikrát volal a mobil mu vyzváněl. Nakonec jsem volal na vaší zákaznickou linku v 15.33 hod a tam mi paní sdělila, že řidič udal důvod, že mě nezastihl doma. Důvod, který uvedl váš zaměstnanec (řidič) je nesmysl, jelikož jsem byl celý den doma, protože jsem na nemocenské.


Produkt

4. 12. 2020, číslo objednávky 40148250822, Zaplatila jsem si dodání do místa bydliště, Telefonní číslo kurýra bylo: 607507022.


Požadované řešení

Požaduji dostat vysvětlení, proč takto kurýr konal a vrácení ceny přepravného jelikož se neuskutečnilo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 20:04, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.