Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.1.12.2020 mi měla být doručena zásilka c.42278893.Jedna se o doobjednávku z 15.kampane. Do 4.12.2020 mi stále nebyla doručena.Dopravce nekomunikoval a od 3.12.vecera je nedostupný a od Avonu také nemám zatím žádnou informaci.Novy Dopravce mi zatím nedoručil žádnou zásilku vcas.Snad se vše vyřeší.Dekuji Zbornikova Monika
Prosím o prošetření a nápravu a zaslání mé zásilky,zákaznice čekají na objednané zboží.Takto nepusobim moc věrohodně.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
dle informací, které vidím na zákaznickém kontě, již byl tento problém vyřešen a zákaznice svou objednávky má doma.
Zpoždění bylo způsobeno na straně dopravce, balík byl doručen 8.12.2020
S pozdravem,
Petra Kleinová
Zákaznický servis AVON
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.