Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,16.12.2012 jsme v ELEKTROWORLDU přes E-shop zakoupili mikrovlnnou troubu AEG-Electrolux.Už 9.1.2013 jsme ji poprvé reklamovali na prodejně v Karlových Varech,trouba neohřívala a byl propálený zadní vnitřní nerezový plášt.Reklamace byla uznána,dostali jsme nový kus.Po roce 9.1.2014 jsme ji opět reklamovali,trouba neohřívala,byl cítit spálený zápach.Reklamace uznána,opraveno.30.1.2014 jsme ji vyzvedli,31.1.2014 ale opět pro stejný problém odvezli zpět prodejci,opět uznáno,opraveno.26.2.2014 jsme troubu vyzvedli.Ale 24.9.2014 jsme ji opět vezli k reklamaci,stejná závada-neohřívá.Požadovali jsme odstoupení od kupní smlouvy,jelikož se jednalo již o celkem čtvrtou reklamaci od zakoupení.Po třech týdnech,14.10.2014 přišla sms,že je reklamace vyřízena,přístroj byl odzkoušen a je funkční,bez závad,tedy reklamace zamítnuta.Včera jsme troubu vyzvedli,po rozbalení doma přístroj opravdu ohřívá,ale neodpovídá stavu,ve kterém jsme ji k reklamaci předávali.Celý vrchní nerezový plášť nedoléhá k přední části a dvířkům,navíc je v některých místech prohnutý,viditelně troubu někdo rozebíral,předpokládáme,že zřejmě i opravoval, což nemůžeme dokázat.Byla vždy ve stejném servisu,vyjádření servisu je u reklamačních protokolů přiloženo.Nelíbí se nám tento postup,cítíme se podvedeni a poškozeni.
Mikrovlnná trouba značka AEG-Electrolux, kód MCC2581 E-M
Přezkoumání postupu vyřízení reklamace, nadále požadujeme odstoupení od smlouvy, vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitelka může požadovat odstoupení od kupní smlouvy v případě, že se na výrobku objeví stejná závada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována. Podmínkou je, že výrobek nelze řádně užívat z důvodu opakovaného výskytu vad. Pokud by spotřebitelka prokázala, že závada byla odstraněna, mohla by se domáhat odstoupení od kupní smlouvy. V tomto případě hraje důležitou roli reklamační protokol, kde by měl být zaznamenám stav mikrovlnné trouby v době převzetí. Pokud došlo k poškození trouby v době, kdy byla předmětem závazku prodávajícího, ten je povinný nahradit spotřebitelce vzniklou škodu na výrobku.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážená paní Müllerová,
Velice se omlouváme za naši nečinnost v reakci na Váš podnět. Na podněty na tomto serveru (dtest) jsme začali reagovat nedávno, jsou tomu asi tři měsíce. Začali jsme si více všímat internetových stránek, kde se naši zákazníci obracejí s problémy. Chceme, aby naši zákazníci byli spokojeni a snažíme se udělat pro jejich spokojenost stále více.
Po prozkoumání Vašeho výše uvedeného podnětu jsem zjistila, že jste reklamaci uplatnila ještě jednou a to přímo na servisu, kde byla potvrzena závada vadného trafa a dne 30.10.2014, jste na naší prodejně v Karlových Varech požádala o odstoupení od smlouvy, po posouzení prodejnou Vám bylo dne 1.11.2014 umožněno odstoupení od smlouvy.
Tímto považujeme celou záležitost za vyřízenou.
Doufáme, že i přes nepříjemnosti, které jste měla s výše uvedeným výrobkem, budete i nadále našim spokojeným zákazníkem.
S úctou
Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vážení, ano, záležitost je již vyřízena, naštěstí v náš prospěch. Bohužel není to zásluhou Electro Worldu, nýbrž vlastní iniciativou. Pokud bychom sami nenechali troubu před uplatněním další reklamace nejdříve posoudit servisem, dodnes by nám stála nefunkční doma, respektive někde ve sběrném dvoře, kde stejně nakonec zřejmě skončila. Samozřejmě již máme výrobek nový, jiné značky a hlavně od jiné společnosti. dTestu děkuji za možnost vyjádřit se tímto způsobem. Nyní považujte moji stížnost za uzavřenou. Z.Müllerová
Dobrý den,
prosíme tímto o uzavření stížnosti na základě přání zákazníka.
Děkujeme
Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World
Hodnocení: