Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den zaregistroval dne 13. 4. 2020 jsem se na https://www.o2tv.cz jelikož jsem chtěl vyzkoušet vaši TV za 1 kč.Zadal jsem udaje o platební kartě a opakovanou pladbu zrušil do té doby v pořádku.Dne 27. 10. 2020 jsem vyzkoušel promo kod ktery nabízel měsíc sledování O2 TV HBO a Sport Pack a zapoměl odškrtnout opakovanou pladbu těď 27. 11. 2020 mi odešlo z učtu 299,- kč.To políčko s opakovanou pladbou je tak malé že jsem to přehlédl.Ještě ten den 27. 11. 2020 jsem vám zasílal odstoupení od smlovy pomocí datové schránky do dnešního dne bez odezvy.Chci vrátit peníze a chci aby jste vymazali udaje o mé platebíé kartě i mé registrační udaje službu stejně nevužívám a nechci se na vaše stránky už přihlašovat pod emailovou adresou
Vyzkoušení služby O2 TV za 1,-kč + HBO a Sport Pack Zdarma
Chci vrátit peníze a chci aby jste vymazali udaje o mé platebíé kartě i mé registrační udaje službu stejně nevužívám.
|
Tweet |
Ačkoliv spotřebitel uvádí ve stížnosti termín "odstoupení", vycházíme při jejím řešení z toho, že má na mysli "výpověď" (odstoupit od smlouvy o poskytování služby bez udání důvodu lze dle § 1829 občanského zákoníku zásadně do 14 dnů od uzavření smlouvy, přičemž tato doba již pravděpodobně uplynula). Vypovědět smlouvu lze v situacích, pro něž si to strany ujednají, anebo v situacích, pro které to stanoví zákon (k tomu viz § 1998 občanského zákoníku). Je-li to mezi stranami ujednáno, může spotřebitel smlouvu vypovědět i bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy o koupi zboží bez udání důvodu není zpravidla možné.
Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.
Pokud jde o pravděpodobně omylem zaslané finanční prostředky (z obsahu stížnosti není příliš srozumitelné, zda za "druhou" platbu spotřebitel rovněž obdržel plnění, nebo nikoliv), má spotřebitel nárok na jejich navrácení v souladu s § 2991 občanského zákoníku, jestliže mu za ně nebylo poskytnuto odpovídající protiplnění.
Nebude-li spor vyřešen smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit dále na Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
Mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Ve Vašem podání neuvádíte žádný identifikační údaj, proto bude naše odpověď obecná.
Informace k čerpání kupónu na O2 TV v rámci akce společnosti CZC byly uvedené přímo na stránkách: https://www.czc.cz/o2tv-na-dva-mesice/clanek.
O2 TV na dva měsíce znamená poskytnutí slevového voucheru na službu O2 TV HBO a Sport Pack v hodnotě 596 Kč. Zákazník po slevě zaplatí 1 Kč měsíčně platební kartou po dobu prvních dvou měsíců, následně 299 Kč za měsíc. Službu lze kdykoliv zrušit.
Podle platného Ceníku: „Zákazník je oprávněn kdykoliv službu zrušit na www.o2tv.cz v sekci Nastavení účtu nebo na zákaznické lince O2. Po zrušení služby bude automaticky ukončena nastavená opakovaná platba a zákazníkovi bude umožněn přístup do konce již předplaceného období. O2 není povinna vracet poměrnou částku za zbývající předplacené období. Zákazník souhlasí v případě uskutečnění online platby s poskytnutím služby na 30 dní, poměrnou částku za využití služby v případě odstoupení od služby nelze zúčtovat.“
Pakliže již předplatné využívat nechcete, je zapotřebí jej zrušit dle výše uvedeného, popřípadě nám do neveřejných údajů doplňte Váš e-mail. K Vaší žádosti o smazání údajů uvádíme, že se řídíme podle Zásad se zpracováním osobních údajů - https://www.o2.cz/osobni/zasady-zpracovani-osobnich-udaju.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2
Hezky jse to zkopírovaly ale jedná se o omylem provedenou pladbu z mého učtu se kterou nesouhlasím.Tyhle podminky jse si určily vy sami a sami já jsem vám zasíla dadovou zprávou že chci vrátit peníze a ani jse se nozvaly . Zasílal jsem vám z datové zchránky bez odezvy muj email jsem zasíla D testu v PM při zakládání stížnosti.A na stránkách se sice možnost nepokračovat s padbou ale je to tak drobným písmem napsáno že jsem to přehledl scener jsem si už udělal.A udělal jsem i to že jsem už napsal i ČOI a obrátím se i na Český telekomunikační úřad.Strhli jste mi peníze stím nesouhlasím ihned jsem vám zasílal datovkou že chci vrátit sumu 299,-kč ale nic se nestalo.Podle selského rozumu počítate stím že člověk zapomene opakovanou pladnu odškrtnout na vaších webových stránkách a pak už se nedá nic dělat! Stím nesouhlasím všude inzerujete že je to na měsíc zdarma MĚSÍC ZDARMA ale pak když člověk zapomene nebo nedej bože se sním něco stane a neodškrtne políčko drobným písmema vy si strhnete peníze a nedá se nic dělat jako vážne ?
Potvrzujeme, že e-mailová adresa nám byla sdělena v sekci pro vkládání neveřejných informací, k nimž však společnost nemá přístup. Stížnost proto přeřazujeme zpátky na spotřebitele za účelem potvrzení, že e-mailovou adresu můžeme přesunout do sekce, která se společnosti zobrazuje.
Ano dejte jim muj email děkuji
Dobrý den,
jakmile bude e-mail doplněn, zajistíme zrušení předplatného.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
E-mailová adresa spotřebitele by nyní měla být pro společnost viditelná, stížnost proto opět přeřazujeme na společnost.
Dobrý den,
děkujeme za doplnění e-mailu. Podle doplněného e-mailu se nám však nepodařilo dohledat aktivní účet předplatného. Jedná se o správný e-mail? Pokud je situace ještě aktuální, zašlete nám prosím na e-mail info@o2guru.cz detaily opakované platby.
S přáním příjemného dne
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den odesláno včetně screnshotu o stržení častky s informacemi k identifikaci mé opakované pladby.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.