Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jedná se o Billu v prostějově na Plumlovské ulici.Nejsem zvyklá si stěžovat,ale už je situace v této provozovně vcelku špatná a myslím si,že nedělá dobré jméno ostatním provozovnám.Zejména po změně paní vedoucí,které je zřejmě jedno jak to tam vypadá.Všude nepořádek,v uličkách nachystané krabice na vybalení a vybalující nikde,nebo prázdné krabice.Zboží nedoplněné a to nemluvím o tom,že akční zboží častokrát vůbec není.
Dnes jsem musela jít nakoupit hned ráno a nemístné poznámky prodavaček jako např."aha jak všichni stojí na značkách",si myslím mohou odpustit.Vzhledem k tomu,že nemají ráno nic nachystané by měly svoji pozornost upřít na práci,opravdu tam nejsou od toho,aby zákazníci poslouchali jejich nemístné poznámky.Vím,že práce prodavačky není lehká,ale arogance sem rozhodně nepatří.Každý máme ve svém pracovní i osobním životě problémy,ale nemůže se to odrážet na práci.Naproti tomu provozovna Billy ve Zlaté bráně Prostějově to je jednička,všeho dostatek,uklizeno a i když tam mají stále plno,práce jim jde od ruky a prodavačky jsou milé.Proto jsem došla k závěru,že vše je o vedení.Za zmínku stojí i to,že sklad potravin v Bille na Plumlovské byl po návštěvě hygieny označen za špatný,toto vyšlo i v tisku.Ale co chtít od obchodu,kde jsem v době pandemie nezaznamenala dezinfekci nákupních vozíků,což je i vidět.Do této provozovny chodím často a už jsem se o tom bavila i jinými nakupujícími,které znám,zjistila jsem bohužel,že můj názor není ojedinělý.
Přeji hezký den,s pozdravem Nováková
Kontrola provozovny,hygieny,pořádku atd.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.