Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si ProstaXin na celý rok a zaplatil.Balíček jsem dostal což je v pořádku.Pak mi ale začaly chodit složenky na další měsíční množství a to jsem si neobjednal.Nakonec i penalizace.Přesto jsem to zaplatil a to 14.09.2020.Po další upomínce jsem poslal přes George důkaz o zaplacení a přesto mi chodí upomínky.Prosím už od vás nic nechci. S uctou Josef Pokorný.
ProstaXin doplněk stravy
Přestat mi posílat další složenky a hrozit mi administrativnímy poplatky.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Pokorný,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi Vašemu požadavku vyhovíme, nejprve bychom však potřebovali zaslat nějaké doplňující údaje, jako je Vaše zákaznické číslo (variabilní symbol na složence), popřípadě úplná adresa, jelikož na základě zaslaných údajů nebylo možno jednoznačně identifikovat Váš zákaznický účet. V případě, že jste úhradu provedl jednorázově a původně byla sjednána splátková forma, je možné, že se se platba nespárovala s příslušnými dílčími fakturami. V takovém případě systém automaticky dále generuje jednotlivé složenky, ačkoliv je částka uhrazena a neevidujeme žádný dluh. Abychom to mohli prošetřit, požádáme Vás tedy o nějaký doplňující údaj pro Vaši jednoznačnou identifikaci.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.