Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.11.2020 byla zpalacena objednávka č. 164944 - matematické triko, datum zúčtování 16.11.2020, firma potvrdila platbu 23.11.2020. Na webových stránkách je uvedeno, že zboží se odesílá do 24 hodin,garance vrácení peněz a zboží zdarma (obrázek nelze vložit.Poté je opět napsáno, že zaslání trvá 5-40 dní.Na firmu jsem psala,jak vypadá stav mé objednávky, kdy bude zboží doručeno, když deklarují odesílání do 24 hodin, avšak do dnešního dne se mnou nikdo nekomunikuje.Na internetu jsem našla spoustu dalších nespokojených zákazníků, což ve mně vzbudilo pocit nedůvěry, a proto jsem odstoupila od smlouvy a žádám navrácení peněz.
Stylové tričko MATEMATIKA - bílé, černé 1: 1, Velikost: 2XL, Barva: Bílá, objednávka č. 164944
Žádám o navrácení peněz obratem.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.