Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal sem si pres internet bundu znacky loap.bunda dosla asi za tri dny a hned na poste sem se dozvedel ze balik byl poskozen a byl prelepeny paskou to zaprve a za druhe po vyndani bundy z baliku sem zjistil ze bunda ma zhruba 2 az 3 cm rozparek na viditelnem miste na predni strane bundy.jak se tohle vubec muze stat?clovek si objedna novou bundu a prijde mu rozparana!
vysvetleni jak je to mozne+vraceni penez nebo popripadne slevu na zbozi a za vlastni naklady si ji necham opravit
|
Tweet |
Pokud dojde spotřebiteli poškozený balík, doporučujeme jeho převzetí odmítnout s poukazem na jeho poškození. Pokud však již spotřebitel balík převzal, má právo odstoupit od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet, a to ve lhůtě 14 dnů od převztetí zboží. Prodávající odpovídá za vady, které vznikly v průběhu přepravy, pokud ji sjednával. Spotřebitel dále může uplatnit tzv. nesplněnou jakost při převzetí a požadovat výměnu zboží, případně slevu z kupní ceny.
Dále by měl spotřebitel prodávajícímu poskytnout součinnost v podobě uplatnění reklamace na poště, aby prodávající mohl poté požadovat náhradu škody od poskytovatele poštovních služeb.
Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.