Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4676Rozparek na nové bundě koupené přes internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2014, před 10 lety

Pepa Varysovi

Znění stížnosti

Objednal sem si pres internet bundu znacky loap.bunda dosla asi za tri dny a hned na poste sem se dozvedel ze balik byl poskozen a byl prelepeny paskou to zaprve a za druhe po vyndani bundy z baliku sem zjistil ze bunda ma zhruba 2 az 3 cm rozparek na viditelnem miste na predni strane bundy.jak se tohle vubec muze stat?clovek si objedna novou bundu a prijde mu rozparana!


Požadované řešení

vysvetleni jak je to mozne+vraceni penez nebo popripadne slevu na zbozi a za vlastni naklady si ji necham opravit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2014 13:55, před 10 lety

Pokud dojde spotřebiteli poškozený balík, doporučujeme jeho převzetí odmítnout s poukazem na jeho poškození. Pokud však již spotřebitel balík převzal, má právo odstoupit od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet, a to ve lhůtě 14 dnů od převztetí zboží. Prodávající odpovídá za vady, které vznikly v průběhu přepravy, pokud ji sjednával. Spotřebitel dále může uplatnit tzv. nesplněnou jakost při převzetí a požadovat výměnu zboží, případně slevu z kupní ceny.
Dále by měl spotřebitel prodávajícímu poskytnout součinnost v podobě uplatnění reklamace na poště, aby prodávající mohl poté požadovat náhradu škody od poskytovatele poštovních služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 13:21, před 10 lety

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.