Počet nahlášených stížností: | 231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
4. 12. 2020 jsem si přes webové stránky u společnosti JUUM objednal 4 pánské svetry v celkové hodnotě 392,- částku jsem dle mailu z adresy podpora@juum.cz ihned uhradil na konto 260 1811318/2010 s variabilním symbolem 5505190. Od té doby již nepřišlo žádné potvrzení, žádná reakce, na můj mail společnost nereaguje. Na netu (i u vás) jsem posléze zjistil, že s touto společností už problémy jsou a že nespokojených a okradených zákazníků je více.
Jde mi samozřejmě nejen o vrácení peněz, ale i o to, aby na líbivé stránky této společnosti nenaletěli v době předvánoční i ostatní. jejich stránky jsou totiž vedeny profesionálně, se vším, co mají obsahovat, na to jsem si dal pozor...
Pánská svetr Hammer - 979,-; Pánská dlouhá mikina s kapucí Chris - 790,-; Pánský zimní svetr na zip Devon - 826,-; Pánská sportovní prodloužená mikina Devon - 739,-
Zaslání zboží nebo vrácení peněz, varování před těmito objednávkovými stránkami pro ostatní potencionální nakupující.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.