Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4677Neuznaná reklamace mikiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2014, před 10 lety

Iveta Lukavská

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.10.2014 jsem v prodejně sportdirect ve Zličíně zakoupil mikinu značky Everlast za 549,-Kč. Měl jsem ji 2x na sobě a aniž bych jí vypral tak se mi celá od rukávu až po límec zežmolkovala.A navíc jsem začal mít problémy se zapínáńím zipu, který se zadrhává.
Jel jsem tedy dne 18.10.2014 do prodejny, abych mikinu reklamoval. Reklamaci vyřizoval vedoucí prodejny s tím, že reklamace se na žmolky nevztahuje, že každý materiál se opotřebovává. Navíc jeho chování vůdči nám, bylo velmi neprofesionální. Mikina mu také nešla zapnout, až po delší době se mu to povedlo s větou zip je v pořádku. Když jsem se ho zeptal, jestli by takovouto mikinu nosil, tak koukal do stropu a nebyl schopen odpovědět. Z čehož usuzuji, že se mnou souhlasil.
Nicméně žádám o kladné vyřízení mé reklamace buď výměnou zboží nebo vrácením peněž.
S práním hezkého dne Radoslav Hasík


Produkt

Mikina Everlast USA Z/Funn Snr, č. 55669003390, paragon č. 076473


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2014 13:42, před 10 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Jedná o právní vyvratitelnou domněnku, kdy důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Do doby než je prokázán opak může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Vzhledem k výše uvedené právní domněnce a datu zakoupení zboží doporučujeme spotřebiteli, aby trval na prokázání opaku s uvedením zákonného ustanovení. V opačném případě spotřebiteli náleží výše uvedená práva z vadného plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:37, před 10 lety

Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.