Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46773Zruseni zajezdu za 11 hodin pred letem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2020, před 4 lety

Liudmila Khodykina

Znění stížnosti

We bought zajezd IN INVIA 2 days before trip, they confirmed and sent us smlouvu. Next day we call to Bluestyle agency (Pořádající CK) to ask about Wi Fi in hotel - they said :objednávka nebyla zpracována !!!!! We called again to invia - they said everything is Ok, we should prepare to flight.
Later same date again Blue Style called back to us - they dont have flight tickets to us, it was some error ! They offered us new dates or money back.

Whole day we spending for calling to invia and Blue Style - trying to understand who has wrong information, finally at the end of day 10 hours before flight Invia confirmed we are not going anywhere!!


Produkt

Invia did awful job, did not complete tour arrangements - flight tickets.


Požadované řešení

Reimbursment of 1 whole working day salary for each of 2 people (3000 ck at sum)- which we spent to call to Invia and Bluestyle and we were not able to do anything as situation was not clear. We took vacation day off as we were preparing for trip, prepairing luggage and necessary staff - that day was wasted - as we did not go anywhere, other dates were not possible for us because of hard working shedule.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 17:06, před 4 lety

If a trip was cancelled due to unfulfilled duties by a businessman, a consumer is entitled to require an appropriate sum for caused damage [according to § 2543 of Civil Code (z. c. 89/2012 Sb.)].


*Dle ustanovení § 2543 občanského zákoníku je při porušení povinnosti, za niž odpovídá, povinen pořadatel zákazníkovi bez zbytečného odkladu vedle škody také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 20:58, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.